כתיבת תוכן לאתריםבחרתם שם לעסק, שילמתם למעצב אתרים או בניתם בעצמכם את האתר המיוחל, גיבשתם אסטרטגיה וזהות עסקית ועכשיו – מה יש לכם לומר? אתר האינטרנט שלכם הוא כמו ה"דייט" שלכם עם הלקוח.

הרבה פעמים זהו המפגש הראשון שלו איתכם. בין אם מצא אתכם בחיפוש במנוע חיפוש ובין אם שמע עליכם מחברים. עכשיו הוא רואה אתכם פנים אל פנים. לא משנה כמה השקעתם בלבוש ובמראה החיצוני ובאיזו מסעדה יוקרתית בחרתם להפגש, כשהעיניים נפגשות – מה יש לכם לספר על עצמכם?

 

למה חשוב להשקיע בכתיבת תוכן לאתרים?

הגולש הממוצע חשוף למאות אתרים מדי יום שהוא פותח וסוגר בהינף אצבע. באינטרנט ישנה חשיבות עצומה ליצירת עניין רב במהירות. הגולשים מקדישים מספר שניות בלבד כדי להחליט אם להמשיך לקרוא באתר שהגיעו אליו או לעבור לאתר הבא. לכן חשוב במיוחד שהתוכן באתר שלכם יהיה קצר, קריא ומעניין מספיק כדי לגרום להם להשאר!

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט שונה מכתיבה עיתונאית או ספרותית. הטקסטים באינטרנט הם קצרים ותמציתיים יותר, וחייבים להיות כאלה, שכן המטרה היא לספק לגולש תשובה לשאלותיו וחיפושיו, ולהשאיר אותו אצלכם.

פחות – זה יותר!

בעלי אתרים רבים שוגים בנושא כתיבת תוכן לאתרים ומכניסים אינפורמציה רבה מדי בעמודים הפותחים של האתר, מה שמוכר לכולנו כעמוד הבית ועמוד האודות. תחשבו שמגיע אליכם אורח הביתה ומיד אמא שלכם ניגשת לפתח הדלת עם סירים מבעבעים ואחותכם הקטנה מושכת לו בשרוול ומציעה לו לראות את אוסף הבובות שלה. לאט לאט חבר'ה.

חלוקה נכונה של התוכן השיווקי

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

אנו ב"החלוץ" מומחים בכתיבת תוכן לאתרים, עם התייחסות לאופי כל עמוד ועמוד. חשוב לנו שעמודי הפתיחה של האתר יספקו לגולש אינפומציה בסיסית על העסק שלכם, אבל גם לא יבריחו אותו מפאת עומס יתר. כל שכן, כשמדובר בחלוקת התוכן בצורה נכונה בעמודים הפנימיים בתוך האתר.

אנו נייעץ לכם כיצד לפרוש את האינפורמציה העסקית שלכם ולסדר אותה בעמודי האתר בצורה נכונה ונעימה לעין. כזאת שתשאיר את הלקוח אצלכם!

יש אצלנו הכל!

החלוץ מספקת שירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ובהם כתיבת פרופיל החברה, דף הבית, אודות, עמודי האתר, שאלות ותשובות, עמודי נחיתה ועוד. אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותי כתיבת תוכן לאתרים, כתיבה שיווקית, מא' ועד ת'.

 

ובנוסף עובדים בשיתוף פעולה עם נותני שירותים משלימים לכל מה שידרש עבור האתר שלכם, במידת הצורך: שירותי בניית אתרים, מעצבים ומקדמי אתרים, שירותי עריכת וידאו, צילום, עיצוב גרפי ועוד, בהתאמה אישית לכל לקוח!

רוצים לשמוע איך נוכל לכתוב על העסק שלכם ?
צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים!