נכון, זהו עידן האינטרנט. אבל לא נס ליחם של העיתונים והמגזינים, והם כאן כדי להשאר. בין שלל לקוחותינו ישנם כאלה אשר מזמינים מאיתנו מאמרים המיועדים לפרסום במדיה הכתובה.

יכולות להיות לכך סיבות שונות. בין אם מדובר בתיאור מוצר המיועד לשליחה למשרדי יחסי ציבור, כתיבת ברושור מקצועי ברמה חדשותית, או מאמר המיועד לפרסום בעיתון או באתר אינטרנט חדשותי,

"החלוץ" כאן כדי לעזור לכם לנסח אותו. לעיתים, הפרויקט אותו אנו מקבלים דורש כתיבת תוכן שהוא שיווקי רק בחלקו, ואנו משלבים בו את סגנונות הכתיבה השונים, הודות לנסיון הרב שלנו בכתיבה מכל הסוגים.

מה ההבדל בין כתיבה עיתונאית לכתיבה שיווקית?

כתיבה עיתונאית שונה בתכלית מכתיבה שיווקית. היא ארוכה יותר בדרך כלל, פרטנית יותר, ונכתבת בלשון אובייקטיבית. אין בה הנעה לפעולה או נסיון כלשהוא למכור. זוהי כתיבה מעונבת עם כובע. אך אין זה אומר שהיא צריכה להיות משעממת. לכותבים של "החלוץ" יש נסיון גם בכתיבה עיתונאית ומגזינית. כשאנו מעבירים לכותב שלנו פרויקט כלשהו, הוא מקבל אותו עם הנחיות ברורות ודגש על הסגנון אותו מבקש הלקוח.

"החלוץ" מתמחה בכתיבת טקסטים מכל הסוגים ויודע בדיוק את דרישות המערכת כדי שהטקסט יותאם במדויק לצרכי הפרסום בה.

הקרדיט כולו שלכם. הכבוד כולו שלנו

לא פעם, אנו מתבקשים לכתוב עבור לקוח, שמתעתד להעביר את הטקסט המוגמר למערכת עיתון בה הוא מפרסם מאמרים קבועים פרי עטו. או לחילופין, אתרי אינטרנט חדשותיים, כמו MAKO או YNET ואחרים, המפרסמים מאמרים שמותאמים למדיה הדיגיטלית, אך חדשותיים באופיים.

כל הזכויות לטקסט המוגמר הן של הלקוח בלבד. הוא רשאי לעשות בו כרצונו ולפרסם אותו כאוות נפשו בכל מדיה שתרצה בכך. אנו יותר מגאים לראות מאמרים שלנו מתפרסמים במקומות שונים. את הקרדיט שלנו אנחנו מקבלים מכם, הלקוחות.

צריך לכתוב עבור עיתון או מגזין ולא יודע איך? אנחנו כאן כדי לעזור ולכתוב עבורך!

077-9975915