יחסי ציבור טקסטואליים הם דרך חדשנית, יעילה וזולה לשיפור המודעות והתדמית של עסק או אדם פרטי. בעלי עסקים מעוניינים שכמה שיותר אנשים יתוודעו לעסק שהם מנהלים, ואפשר לגרום לכך בצורה האפקטיבית ביותר באמצעות יצירת נראות במדיות השונות. אנו החלוצים, יודעים להוציא מהתכנון אל הפועל! אנו לוקחים את האסטרטגיה השיווקית שלכם, ממקסמים אותה ומיישמים אותה בשטח, באופן שיוביל למימוש הפוטנציאל העסקי. רכשנו ניסיון עשיר במיתוג עסקים, ובאמצעות הכלים שלרשותנו, אנו מבליטים אותם אל מול רבבות הגולשים!

הכל עניין של תדמית

אנו ב"החלוץ" יוצרים תסריטים יצירתיים ומקוריים לסרטוני תדמית, שמטרתם היא חיזוק או בניית תדמית חיובית לעסק שלכם. התכנים שנכתבים בידי צוות של קופירייטרים מנוסים אשר מזוהים עם הלקוח ועם המותג, ומוציאים אותם הכי טוב שיש! בנוסף, אנו מספקים ללקוחותינו שירותים משלימים ליצירת הסרטונים, שבעזרתם התסריט הייחודי שנכתב עבורם קורם עור וגידים והופך לסרטון תדמית מקורי ומרענן, שמבדל אותו מאחרים! אנו עובדים בשיתוף פעולה עם צלמים, במאים, חברה להפקת כתוביות ועוד.

תדמית חיובית בהישג ידכם!

בשל התחרות הבלתי פוסקת וההכפשות ברשת, צצים פעמים רבות מצבים בהם יש צורך מיידי בשיפור תדמית של אדם או עסק, למשל, אם מקישים שם של אדם מסוים במנוע החיפוש והתכנים שקופצים מיד לעין הם שליליים. אנו החלוצים, מתמודדים היטב עם המצבים הללו באמצעות כתיבה שיווקית וכתיבת טקסטים איכותיים לקידום, יצירת בלוגים וטכניקות נוספות בהתאמה ישירה לאסטרטגיה של הלקוח, באמצעותן ניתן לשפר את דעת הקהל ואת הנראות במדיות השונות.

שיתוף פעולה מנצח

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מקדמי אתרים, משרדי פרסום, משרדי יחסי ציבור ועוד – ויחד איתם אנו ממקסמים את האסטרטגיה שלכם. במידה והעסק זקוק למיתוג, אנו ב"החלוץ" ניצור בעבורכם בלוג, יומן טקסטואלי, בהתאם לצרכים שלכם, שיחשוף גולשים רבים אל המותג, ישפר את התדמית שלכם, יוביל למיתוג חיובי ויאפשר לכם לשמור על קשר רציף עם קהל הלקוחות.

גם אתם מעוניינים בשינוי תדמית לטווח הארוך?
צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים!

077-9975915