אז אם אתם חברת היי טק, סטארט-אפ גדל, חברה ביטחונית, עסק שמקים אתר, עסק שמחפש משקיעים, או כל גוף אחר שרוצה לגדול, להתרחב ולעשות את הצעד הראשון לעבר העולם הבינלאומי – ברור שהדבר הראשון שצריך לגשת אליו הוא כתיבה שיווקית באנגלית.

כתיבה שיווקית באנגלית – 3 סיבות שיגרמו לכם לבחור דווקא ב'החלוץ':

1.אנגלית שפת אם בלבד – אצלנו ב'החלוץ' לא תפגשו כותבים שיודעים אנגלית רק "מצוין" או שפשוט מכירים את השפה, אלא רק כותבי תוכן שאנגלית היא שפת אמם.
היתרון ברור – רמת הבקיאות שלהם גבוהה ביותר, הם מכירים מקרוב את כל הניואנסים הקטנים של השפה, את המילים הנכונות, את הניבים המדויקים, את הסלנג ואת דקויות הלשון.
2.אין טרטור! – היתרון הגדול שלנו ב'החלוץ' הוא שהקשר היחידי שלכם יהיה מול מנהלת התוכן של הפרויקט. כל התוכן ינוהל על ידי איש קשר אחד. זה חוסך לכם הרבה כאב ראש, ומאפשר לכם להתרכז במה שאתם טובים בו, בלי לבזבז זמן.
3.אחריות ומקצועיות – התוכן? עלינו. שביעות רצונכם? גם עלינו. ב'החלוץ' אנחנו שמים את הלקוח במקום הראשון, ועובדים במקצועיות עם מגוון רחב של לקוחות בארץ ובחו"ל.

מה אנחנו מציעים?

כתיבה שיווקית באנגלית – אל תסתפקו באנגלית מהתיכון או באלתורים במקום, תיעזרו בבעל מקצוע שהשפה זורמת בדמו, ושיודע להפוך את התוכן בעברית לתוכן מקורי באנגלית עם היבט שיווקי.
• קופירייטינג ומיקרו קופי באנגלית – שיעניקו לגולשים שלכם חווית משתמש, יגרמו לו להישאר יותר זמן באתר ולבסוף ליצור אתכם קשר.
תרגום שיווקי לאנגלית – אבל רגע! תנו לנו להפתיע אתכם – לא מדובר בעוד שירות תרגום. ההבדל בין שירות של מתרגם מעברית לאנגלית לבין השירות של 'החלוץ', הוא הבדל קריטי והוא מה שיקבע אם הלקוח ישאיר אצלכם פרטים או לא.
כותבי התוכן שלנו ב'החלוץ' ייקחו את התוכן בעברית וישתמשו בו כחומר גלם על מנת ליצור תוכן שיווקי באנגלית, שיעניק ערך מוסף לקורא שימשוך אותו אליכם. שיווק באנגלית הוא לא כמו שיווק בעברית – ובדיוק בשביל זה יש את 'החלוץ'.
כתיבת מאמרים באנגלית – בלוג שיווקי, קייס סטדיז של לקוחות ועוד. הכתבות שלנו באנגלית יודעות לנתח מקרי לקוח, לתת ערך מוסף לגולש ולהבליט את היתרונות הייחודיים שלכם.

אין תחליף למקצוענות

בסופו של דבר אין תחליף לניסיון. מאחורינו כבר התנסות בכל סוגי התוכן האפשריים: ממצגות למשקיעים, דרך כתיבת תוכן לאתרים מובילים ועד לכתיבת קייס סטדיז ללקוחות. אנחנו לא מתפשרים על הרמה המקצועית ומקפידים על קוצו של יוד בעברית ובאנגלית. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וליהנות ממגוון רחב של שירותי תוכן מקצועי, איכותי בשפה האנגלית.

רוצים להגיע ללקוחות בשפות זרות – הצטרפו אל "החלוץ"!

077-9975915