ניהול דף פייסבוק

התוכן הוא המלך – גם בפייסבוק!

מחלקת הניו-מדיה של החלוץ, מספקת שירותי ניהול דף פייסבוק עסקיים איכותיים לחברות דיגיטל, לעסקים וללקוחות פרטיים. החל מבניית קונספט ייחודי ומקורי בהתאמה אישית, ודרך תוכן ברמה גבוהה ובניית שפה טקסטואלית של קופירייטר אלוף, שיבטיחו בידול ומיתוג במדיה הדיגיטלית.

אנו מספקים את כל השירותים הנדרשים למיקסום הנוכחות ברשת החברתית – הקמה, עיצוב, מיתוג, ניהול שוטף, התאמת התכנים למדיה החברתית, קידום, יצירת תדמית נכונה, קהילה פעילה ותוססת ועוד.

נעשה לכם דפי פייסבוק בשפה קלילה וטבעית

החלוץ שמים דגש על כתיבה שיווקית שנונה, מעניינת, מקורית ומעולה! בעזרת צוות הקופירייטרים המנוסה שלנו ניצור עבורכם קונספט יצירתי המותאם לתחום העיסוק ולקהלי היעד.

הכתיבה שלנו קלילה, שנונה, הומוריסטית, והכי חשוב – מקורית! אנחנו לא עושים SHARE, לא מסתפקים בסטטוסים יבשים ומשמימים כמו "בוקר טוב" או "יום חמישי שמח" ויוצרים תכנים ערכיים וייחודיים שיניעו את הגולשים לפעולה, יספקו להם ערך מוסף ויניעו את העסק שלכם צעד קדימה!

כל מה שצריך במדיה החברתית

מלבד תוכן מעולה, אנו מעמידים לרשותכם חבילות לניהול דף פייסבוק, שתבטיח נוכחות אמיתית של העסק והמותג ברשת החברתית:

אינטראקציה יזומה – פעילות אינטראקטיבית תומכת שתייצר עניין בעמוד הפייסבוק ותעודד את הגולשים להגיב, לעשות לייק, ליצור קשר ולנוע לפעולה

מיתוג בפייסבוק – באמצעות יצירת קונספט מקורי ומותאם אישית, נביא לידי ביטוי את הערך המוסף של הפייסבוק להבטחת מיתוג ובידול עסקי המותאמים למדיה החברתית

תחרויות ומבצעים – התוכן השיווקי, הקריאייטיב והניהול – כל מה שצריך לתחרויות ופעילויות שיווקיות מוצלחות באמת וללא עלות נוספת!

מאגר תמונות – מאגר רחב של תמונות שיעשירו את התכנים וימשכו את הגולשים, בהתאמה לאופי המותג וברישיון פרסום – ללא עלות נוספת!

מענה מקיף – מבחר שירותים משלימים של אנשי מקצוע מומחים, בהם מעצבים גרפיים, אנשי קידום ושיווק, מתכנתים ועוד, להבטחת מענה מושלם לכל צורך ומטרה!

התאמה אישית – מגוון חבילות בהתאמה אישית בהתאם לצרכים, למטרות ולתקציב שלכם!

הדרכות וייעוץ – ייעוץ קריאייטיב ייעודי לדפי פייסבוק, הדרכות ניהול דף פייסבוק לעסקים, ייעוץ לאסטרטגיית תוכן ועוד, בהתאמה אישית לעסק שלכם!

תוכלו תמיד גם להזמין מאתנו שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט – זאת בכל זאת המומחיות שלנו.

 

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה – לכו בעקבות "החלוץ"!