כמה פעמים ספרת עד 10 ולא יצרו איתך קשר?

100 אתרים לחנויות פרחים, 300 חברות לסלולר, 1,000 מקומות לאכול המבורגר – מהו הדבר שיגרום לכם לבחור דווקא עסק אחד ולא אחר? או בעצם: איך בעל העסק יגרום לכם לבחור דווקא בשירות שלו?
במילה אחת: קופירייטינג

באמצעות תוכן ניתן לבדל עסקים, להכתיר מלכים ובעיקר לגרום ללקוח הפוטנציאלי להשאיר פרטים אצלך ולא אצל המתחרה. איך עושים את זה?
אומרים הכל במשפט אחד
זו יכולה להיות כותרת יצירתית שתגרום לכם לעזוב הכל ולהיכנס לקרוא את ההמשך, טיזר מסקרן שישכנע אתכם לפתוח את הלינק, סלוגן למוצר שיתאר בדיוק את הצורך שלכם או כל טקסט קצר, חד וממוקד: צוות החלוץ יודע לגרום לגולש הפוטנציאלי להישאר, לקרוא, להשאיר פרטים בסוף ולהפוך ממבקר אקראי ללקוח משלם, הכל בעזרת קופירייטינג איכותי וממוקד.

שבעת הדיברות בקופירייטינג:

1. שמות וסלוגנים
2. מיקרו-קופי
3. קופירייטינג לאתרי אינטרנט
4. כתיבת תסריטים לסרטוני תדמית
5. קופי לעמודי נחיתה, ניוזלטרים
6. ניסוח מודעות לגוגל ולפייסבוק
7. קופי למודעות פרינט

בסופו של דבר, בעולם כל כך תחרותי, אנחנו יודעים באמצעות תוכן לבדל אתכם מהמתחרים, להבליט את היתרונות ולגרום ללקוח הפוטנציאלי ליצור קשר.

ככותבי קופי אנחנו עוזרים לחברות להוציא אל האור את כל מה שטוב במותג שלהם. לכתוב טקסט עבור חברה שמוציא אותה באור הטוב ביותר ונותן דגש לייחודיות שבה זה כיף גדול, ואנחנו אוהבים לחלוק. לכן, לפני שנציג את עצמינו כמו שצריך, רצינו לעזור למי שרוצה להיכנס לקהילת הכותבים בצעדיו הראשונים לתוך העולם שלנו.

קופירייטינג

קופירייטינג

שירותי הקופירייטינג של החלוץ

בדומה למקצועות תוכן נוספים, גם הקופירייטינג מהווה מקצוע הדורש מיומנות, שליחות, וידע רב. בעזרת סלוגן מוצלח, מודעות פרינט קולעות, או פרסום מותאם ברשתות החברתיות וכו', אנו בהחלוץ נספק לכם קופי איכותי ואפקטיבי! בואו והצטרפו לשורה ארוכה של אתרים עם תוכן איכותי מבית החלוץ.

קופירייטינג היא שליחות

אנו בהחלוץ, רואים בקופירייטינג כשליחות: ככותבים מנוסים, אנו נתקלים פעמים רבות בטקסטים ארוכים ומפורטים אודות השירות אשר עסק מסוים מציע. גם כאשר עסקים מספרים לנו על עצמם, הם נוטים לעיתים קרובות להרחיב רבות אודות השירות שלהם, אולם בשאלה – מה המסר המרכזי שלך\של העסק שלך? הם נוטים לגמגם.

העניין הזה חוזר על עצמו לא כי הם לא יודעים מה המסר, ולא מפני שהם אינם מעריכים היטב את העסק.  כשמדברים על קופירייטינג החלק ה"קשה" הוא להעביר ללקוחות את המסר בצורה ברורה וקצרה, אך איכותית. אגב, גם הלקוח יעריך מאוד את העובדה כי הוא מסוגל להבין מה העסק שלכם מציע מהר מאוד.

החלוץ כותבים קופירייטינג איכותי

ניסוח סלוגן, שם חברה או מוצר – שמות וסלוגנים הם גולת הכותרת של מקצוע הקופירייטינג. כאמור, מטרת החלוץ בתור קופירייטר היא לנסח עבור העסק סלוגן מוצלח, הן מבחינת המסר שהוא מעביר והן מבחינת הרמה בה הוא בולט לעין ואנו מנחילים מטרה זו לכל הכותבים שעובדים אצלנו מהרגע הראשון לקבלתם לתפקיד.

יחסי ציבור טקסטואליים – כידוע, החשיבות ליחסי ציבור היא רבה בכל עסק, הן עבור קידום הפרסום, והןעבור קידום מטרות העסק ככלל. לכן, אנו בהחלוץ מספקים שירות יחסי ציבור טקסטואליים הכוללים מודעות פרינט לעיתון, למגזינים ולאינטרנט.

קופירייטינג ברשתות החברתיות – כל מי שיש לו היכרות בסיסית עם העידן הנוכחי מודע לחשיבות הרשתות החברתיות להעברת מסרים, כל שכן עבור עסקים וחברות. לכן, אנו מספקים שירותי תוכן המותאמים בייחוד עבור אפיקי פרסום אלה.

כל-כך טבעי שלא שמים לב

לעיתים קרובות, בייחוד בסוגים מסוימים של קופירייטינג, הלקוח איננו צריך "לקלוט" שמדובר בקופירייטינג. נכון, אכן מדובר בסוג של כתיבה שיווקית ולכן חלק מן הלקוחות ישימו לב לכך מטבע הדברים, אולם הכוונה היא שכאשר הקופירייטינג מוצלח, הלקוח איננו באמת מרגיש את אותה הרגשה מאוסה שמנסים למכור לו משהו בכוח. חשבו בעצמכם, כמה כותרות לעוסות, מסרים אשר חוזרים על עצמם וקלישאות ראיתם בפרסומים? האם זה גרם לכם לרצות לרכוש את המוצר\ לפנות לקבלת שירות? התשובה לכך, היא בפירוש – לא!

נותנים לכם את המקום

לא ניתן לעסוק בקופירייטינג אפקטיבי ללא התייחסות להתאמה האישית לכל לקוח. אנו בהחלוץ, עובדים עם כותבים מקצועיים ומיומנים אשר מעבר להכשרתם וניסיונם, יודעים להתאים את הטקסט של הקופי לכל לקוח ולקוח. אנו מקפידים לקבל מן הלקוח מידע רב ככל הניתן לפני הכתיבה, על מנת שנוכל לדלות מתוכו את הרעיון שאתם מעוניינים שיעמוד בראש המוצר או השירות שלכם.

קופירייטינג איכותי בהחלוץ זה מובן מאליו, פנו אלינו עכשיו לקבל קופי שעובד!