ממים, סרטונים קצרים, תמונות… לאן נעלם כל התוכן? אל דאגה – הוא לא ייעלם בקרוב, הוא פשוט עבר שדרוג. אז איך מתמודדים עם השינוי, ולמה הוא יכול דווקא להוות יתרון?

זה כל המסר
אנו חיים בעידן של תמונות גדולות וטקסטים קצרים, הן ממלאות את מסך  הטאבלט, מעטרות את האפלקיציות השונות, וגם הסרטונים מחרים מחזיקים אחריהם ומתקצרים להם מ-15 שניות באינסטגרם ל-7 שניות ב- VINE. הפוסטים שמועלים לרשתות החברתיות כוללים מעט מלל והרבה תמונות, ואם לא די בכך – ערוצי המידע רק הולכים ומתרבים. אז איך מצליחים להעביר את המסר השיווקי בתוך כל הבלגאן הזה?
מי יודע מדוע ולמה?
כדי להבין את השינוי החד שעוברים המסרים ברשת  ולפתח אסטרטגיה נכונה להתמודד עמו, חשוב להבהיר את הסיבות לכך: כמות המידע שמופצת ברשת היא אדירה ומסיטה את יכולת המיקוד שלנו. לכך מתווספים הצלילים הבוקעים חדשות לבקרים מהטלפון, המחשב, או הטאבלט –  ציוצים, התראות, הזמנות, הודעות, שיחות ומה לא.

תמצית הקסם
טובי המוחות פועלים על מנת לחלץ את המידע המשמעותי ביותר עבור הגולשים. אולם הגולשים מצידם מתעייפים מקריאה ארוכה ומאומצת, מצביעים ברגליים (יותר נכון, בעיניים), ומדלגים על מידע שנראה להם לא חשוב. הצורך של בעלי העסקים בכתיבה שיווקית ברור והגולשים מצידם ובצדק, מאבדים את סבלנותם…

אנחנו בחלוץ, נזקק עבורכם את המסר, נשחיז אותו בצורה יצירתית ונדאג לכך שהגולש לא יסיר ממנו את העיניים. איך בדיוק? אהה! זה הסוד הקטן שלנו, אז צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולרשותכם.