בלי מילים מיותרות והסברים משעממים – נענה לכם על השאלה "מתי אתם עשויים להצטרך שירותי קופירייטינג?". ואם כבר אז גם נעזור לכם להבין איזה סוג של כתיבה שיווקית רצוי ומתאים בכל שלב.

החלוץ עושים קופירייטינג בכיף לאורך חיי העסק

החלוץ עושים קופירייטינג בכיף לאורך חיי העסק

עסק חדש: כל עסק חדש, אשר מעוניין כמובן להצליח ולהתקדם ברשת וברשתות החברתיות, צריך להיעזר בשירותי קופירייטינג, ועדיף מוקדם ככל הניתן. במקרים רבים, העסק החדש (שעדיין לא מוכר) ייזכר ויעורר עניין בעקבות הקופירייטינג המוצלח הכולל שם מותג, סיסמא שיווקית ושאר מסרים מוצלחים שיתפרסמו ברשת ובכלל.

קמפיין שיווקי: קמפיין שיווקי באינטרנט ומחוצה לו לרוב יתגבש סביב קונספט מסוים אשר ילווה את כל הפעולות, הפרסומים וכד'. במקרה כזה, הקופירייטינג יכול להיות מכוון כלפי מוצר או שירות מסוימים ולא דווקא כדי לקדם את העסק כולו. השיקולים לבחירה בקמפיין כזה הם מגוונים מאוד ולכן הוא מאפיין עסקים חדשים וותיקים כאחד. חשוב לציין כי עבודתו של הקופירייטר בקמפיין שיווקי היא חשובה מאין כמוה, שכן הקונספט שאותו יבחר הקופירייטר, יקבע את כל כיווני הפעולה של הקמפיין.

מודעות, פוסטים, ושאר תכנים מתומצתים: מודעות או פוסטים וכד' הם מוצרי תוכן נצרכים אשר נדרשים עבור תחזוק הנוכחות של העסק ברשתות החברתיות ואף במנועי החיפוש. הם יכולים לבוא כמובן כחלק מקמפיין, אולם קיימת להם חשיבות שיווקית רבה גם כאשר הם לא באים כחלק מפעולה מאסיבית כלשהי ברשת. עבודתו של הקופירייטר במקרה כזה תהיה יצירתית במיוחד, שכן פעמים רבות עבודתו תתרכז ב"המצאה מחדש" של מרכיבים שונים בעסק.

ואם כבר הזכרנו המצאה מחדש: לעסקים לפעמים לוקח זמן למצוא את עצמם בעולם התחרותי של ימינו. המצאה מחדש מאפיינת עסקים וותיקים אשר החליטו לפנות 180 מעלות מן הכיוון שהלכו בו עד היום, כדי להשיג מטרות כגון: משיכת קהל שונה ורחב יותר, ביסוס המותג לקהל יעד ספציפי ואף ביסוס תחום פעילות העסק לאחת או כמה מרכזיות. במקרה כזה, העסק יצטרך קופירייטינג טוב במיוחד אשר "יסביר" ללקוחות מה התחדש או מה קורה מעכשיו.

לסיכום, קיימים שלבים רבים בחייו של העסק שבהם הוא עשוי להצטרך קופירייטינג. אולם, חשוב להכיר את תפקידיו השונים ובהתאם, לדעת לבחור את השירות המתאים למקום בו נמצא העסק.

 

אתם מוזמנים לפנות לחברת החלוץ, ונסייע לכם לאפיין ולהתאים את הקופירייטינג שיתאים לכם בול!