אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר לעסקים כיום באינטרנט, הוא פתיחת דף עסקי בפייסבוק. בתחילת דרכו של פייסבוק, לכל אחד מאיתנו היה רק את הדף הפרטי שלו, שהכיל פרופיל, תמונות וחברים. במשך הזמן נוספו עוד אפשרויות, בעיקר לעסקים, וביניהן פתיחת דפי עסק עסקיים.
איך יוצרים תוכן מעניין בדף הפייסבוק העסקי? למה ישנה חשיבות לבחירת קופירייטר מקצועי שינהל את התוכן בדף? ואיך לא תשעממו את הגולשים שנכנסו אליכם? כל זאת ועוד בהמשך.

פייסבוק – קצר ולעניין

לא מעט בעלי עסקים חושבים שהם גם יכולים לנהל את העסק שלהם וגם לנהל את התוכן בדף הפייסבוק העסקי שלהם. זאת כמובן טעות גדולה. אתה יכול להיות האינסטלטור הטוב והמקצועי ביותר בכל רחבי גוש דן, אבל מה לעשות, לכתוב את יודע קצת פחות טוב…סטטוס בפייסבוק צריך להיות מורכב משלושה פרמטרים עיקריים:

קצר (2- 3 שורות מקסימום), לעניין (קשור לעסק אותו אתם רוצים לקדם) ומעניין (סטטוס שיגרום לגולש להביע רגש – לחייך, להתרגש, להביע הזדהות, לכעוס וכו'). זוהי הפירמידה. טיפ נוסף – רצוי לשלב את הסטטוס עם קטע וידאו או תמונה, שיוסיפו לו צבע ונראות ויזואלית המושכים את העין.

כתיבת תוכן בפייסבוק עסקי – בבקשה לא להציף!

אחד הדברים החשובים ביותר בסטטוסים בפייסבוק הוא לא להציף. ברגע שתציפו ותעלו כל שעה  סטטוס אחר, ויהיה זה הסטטוס השנון ביותר, הגולש שבהתחלה אהב את מה שהעליתם, יתחיל להתעלם ולבסוף אף ימחק אתכם מרשימת חבריו. פעם ביום זה די והותר.
טיפ – במשך שבוע נסו להעלות את הסטטוס כל יום בשעה אחרת, בדקו באילו שעות מתקבלות יותר תגובות ומהי כמות האנשים שנחשפו לסטטוסים שלכם. בצורה כזאת תוכלו ליצור באמת פרסום אפקטיבי שמגיע לקהל יעד גדול.

התקשרו עכשיו – 077-9975915