ניהול תוכן דיגיטלי

ניהול תוכן דיגיטלי וכתיבתו זה קלי קלות דווקא, למקצוענים כמובן

פייסבוק וטוויטר ובלוגים וטוקבקים ופורומים וכל הפורמטים האלה שבהם אנשים נפגשים כדי להביע דעות, להמליץ המלצות או לקטול מותגים ועסקים הם כבר עובדה קיימת שאי אפשר להתכחש לה יותר, לא משנה כמה תנסו להתעלם ולצמצם את הנוכחות שלכם שם למינימום. אם יש לכם עסק, גדול או קטן, או אם אתם עצמאים נותני שירותים, או שיש לכם חברה שחייבת לפרסם עדכונים שוטפים, מוצרים חדשים ושימור המותג שלה בתודעת הקהל, אתם גם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד לקוחות וזאת כבר הרבה מעבר לקלישאה. זוהי מציאות שבה אתם משאירים כסף על השולחן, או זורקים אותו על הרצפה, אם אתם לא שם.

למצוא את הלקוחות באמצעות תוכן

הלקוחות שלכם נמצאים אי שם כל הזמן, אלא שאם פעם היו קוראים עליכם בעיתונות היום הם קוראים עליכם באותם עיתונים באינטרנט, ואתם באמת רוצים שאלה יהיו רק חדשות טובות. הבשורות הטובות הן שזה אפשרי והכל בידיכם. החדשות הטובות עוד יותר הן שאתם לא חייבים לעשות את זה בעצמכם משום שזה דבר אחד להיות בעלי מקצוע או לנהל עסק, וזה דבר שני לבצע כתיבת תוכן עם מסרים שיווקיים ולנהל תוכן שיווקי של המותג שלכם באינטרנט.

כיצד לבחור כותבי תוכן שיווקי טוב ויעיל?

השאלה אם תוכן שיווקי לאתרים עובד באמת יכולה להיבחן בקלות לא רק על ידי עדויות של לקוחות אלא על ידי בדיקה עצמית שלכם כלקוחות. היכנסו לאינטרנט וקראו דפים של מתחרים שלכם, של מותגים מתחומים אחרים לגמרי, מבתי עסק שחשבתם להיכנס לקנות בהם בעצמכם ושאלו את עצמכם מה משך אתכם אליהם מלבד שם המותג והנחיצות שלו בחייכם. נסו לקרוא את הטקסטים באתרים שלהם, את המאמרים שהם מפרסמים בבלוג המקצועי שלהם, את הפוסטים המלוטשים והקולעים בדפי הפייסבוק שלהם, או בכל מקום שבו אתם נתקלים בקופירייטר שמשך את תשומת לבכם. זוהי בדיוק הכתיבה שאתם זקוקים לה בשבילכם. אם אתם כבעלי עסק החלטתם להפוך ללקוחות של מישהו אחר, כותב התוכן שלו עשה את הנס הזה והוא יכול לעשות זאת גם למענכם.