מה זה תוכן שיווקי

שיווק באמצעות תוכן החל בשנים האחרונות לתפוס תאוצה של ממש ולמעשה טרף את הקלפים בעולם השיווק. מדובר באסטרטגיית שיווק שמתמקדת ביצירה והפצה של תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף אשר נועד למשוך קהל יעד פוטנציאלי מוגדר, במטרה להפוך אותם ללקוחות רווחיים. איך עושים את זה? – סה"כ די פשוט:
• יוצרים תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף לגולש
• מפיצים את התוכן לקהל מפולח ומוגדר מראש של קוראים/צופים
• הקוראים מתעניינים בתוכן שיועד עבורם והופכים בהגדרה ללקוחות

בפועל, הזמן שלוקח להגיע מסעיף 1 לסעיף 3 הוא לא קצר, אך נכון להיום מדובר בשיטה המשתלמת ביותר להגדלת העסק, מעגל הלקוחות והרווחים שלכם.

תוכן שיווקי – מהפכה בעולם הפרסום והשיווק
אמצעי הפרסום שאנו מכירים עד כה – החל מפלאיירים, פרסומות בטלווזיה, באנרים, טלמרקטינג, מודעה בעיתון וכדומה – לא בהכרח מתאימים לכל קהל יעד. למעשה, ככל ששיטת הפרסום ותיקה יותר, קשה יותר "לטרגט" ולמקד את קהל היעד של הפרסומת, וכתוצאה מכך מופץ מסר אחיד בצורה מאסיבית לקהל רחב ולא בהכרח רלוונטי. רובנו נעשינו עיוורים לבאנרים ולפרסומות, דווקא משום שהם מקיפים אותנו 24/7. שיטות הפרסום החדשות המשלבות תוכן אינפורמטיבי עם פרסום ״טבעי״ נמצאו כיעילות יותר, כיוון והן יוצרות חוויה הרמונית, תוך איסוף מידע אישי על הגולש ועל העדפותיו וצרכיו. אותו תוכן שיווקי כזה או אחר יהיה בדרך כלל ממוקד יותר ויתאים לעסק ולקהל היעד שלו על פי נתונים דמוגרפים, מין, גיל, מעמד סוציו-אקונומי, תחומי עניין וכדומה.

לתת בשביל לקבל
העיקרון העומד מאחורי תוכן שיווקי הוא פשוט: לקוח מקבל ערך מוסף על בסיס קבוע, הופך לקורא ועוקב נאמן ומחשיב את העסק כמקצועי וסמכותי לכן יעדיף אותו על פני המתחרים. קל יותר למכור ללקוחות כאלו ולעיתים אין צורך להתאמץ, התוכן עושה עבורכם את העבודה וכשהלקוח יצטרך את המוצר או השירותים שלכם, הוא יגיע אליכם לבד.

חברת החלוץ מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותי כתיבה שיווקית בכל נושא ולכל מטרה! המומחיות שלנו היא כתיבת תכנים לאתרים המניעים לפעולה את לגולש. אם אתם מחפשים תכנים מקוריים, איכותיים, מגוונים, כתובים היטב ומניעים לפעולה – הגעתם למקום הנכון.

תנו לתוכן לעבוד בשבילכם.
צרו קשר היום והצטרפו לחלוצים!
טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il