כתיבת תוכן לאינטרנט – למה חשוב להקפיד על הגהה?

כותב: ליעד פרידמן

בעולם התחרותי בו אנו חיים, שמו ותדמיתו של העסק חשובים, לעיתים, אף יותר ממרכולתו, כפי שנאמר "טוב שם טוב משמן טוב" (קהלת ז א). הדבר נכון על אחת כמה וכמה בעולם האינטרנטי, בו השפע מסנוור והחלופות בלתי נגמרות. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע מקדיש כ – 8 שניות בלבד בכדי לקבוע האם התוכן שהוא מקבל שווה את הזמן שלו, ובמידה והתשובה לשאלה זו שלילית, הוא לא יהסס בטרם ילחץ BACK , הכפתור המשומש ביותר בדפדפן. אי לכך, בקרב על דעתו וזמנו של הגולש אין מקום לרשלנות. הגולש הוא ביקורתי ומצפה לתוכן איכותי! ותפקידו של כותב התוכן לעמוד בציפיות אלו.

מה היא הגהה?

הגהה היא תיקון שלל הטעויות אשר עלולות לצוץ במהלך הכתיבה, בין אם מדובר בטעויות הקלדה, טעויות כתיב, טעויות ניסוח או שימוש לא נכון בביטוי מוכר. לעיתים, במהלך שצף הכתיבה, קל לפספס את הטעויות הללו, ולכן, בתום שלב כתיבת התוכן חשוב לקחת פסק זמן מהתהליך ולשוב אליו למחרת או כעבור כמה שעות, חדים ורעננים, ובכך להימנע מחזרה על אותן שגיאות פעם אחר פעם. בעת כתיבת תוכן לאינטרנט, לשפה התקינה והרהוטה יש חשיבות עצומה בגיבוש תדמית איכותית ומקצועית אשר תשכנע את הגולש להקדיש מזמנו היקר לקריאת התוכן, ובהמשך, גם לפנייה אל העסק. אמנם כתיבת תוכן איכותי לאינטרנט דורשת מאמץ וזמן, אך רק כזו תשיג את המטרות ותמקסם את הפעילות השיווקית כולה.

ההגהה בידיים שלכם

כאמור, בעת כתיבת תוכן לאתר אינטרנט, ההגהה חוסכת מבוכה ופגיעה בתדמיתו הרצינית והמקצועית של העסק. שגיאות הקלדה או כתיב מעידות, או לפחות משדרות, חוסר רצינות וחוסר מקצועיות בכל תחום באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין. כתיבת תוכן שכזו פוגעת בעסק המפרסם ותדמיתו, במרחב הווירטואלי ובכלל. יתרה מכך, במאבק על עניינו וריכוזו של הגולש בעולם האינטרנט עתיר הגירויים, כתיבת תוכן זורמת, מעניינת ומפוסקת כראוי תשכנע אותו לקרוא את הטקסט עד תומו ותמנע את פרישתו בדרך, והרי זמן שהייה הוא גורם חשוב ביותר באלגוריתם של גוגל ובעל תפקיד קריטי בתהליך הקידום האורגני.

החלוץ – מקצועיות לכל אורך הדרך

בין אם מדובר על כתיבת תכנים לאתרים, כתיבה שיווקית או כתיבה לקידום, על שלב ההגהה אסור לוותר. זאת כיוון שאפילו התוכן המעניין ביותר מאבד מערכו בעקבות שגיאות אלו, המחבלות בכל המאמצים שהושקעו בתהליך. לצורך העניין, הגהה משולה לקילומטר הארבעים בריצת מרתון – בשלב הזה פשוט אסור להפסיק!

גם אתם רוצים תוכן איכותי ומקצועי באמת? צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים!

טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il