המצב הנוכחי בשוק העולמי ובארץ בפרט, בצל מגפת הקורונה, מעמיד בעלי עסק רבים במצב לא פשוט הנגרם בעיקר עקב חוסר וודאות גדול לגבי העתיד ומשך הזמן בו ניאלץ להסתגר בבית. אך מדוע כתיבה שיווקית או קופירייטינג איכותי רלוונטיים במיוחד עכשיו?

לא עוצרים את הפעילות העסקית בגלל הקורונה

המצב בעולם כרגע – בצל משבר הקורונה העולמי – מעמיד עסקים רבים, קטנים כגדולים, בחוסר וודאות גדול. שאלות רבות הנוגעות למשך המשבר, ואיך ייראה העולם העסקי לאחר מכן, עולות בראשם של בעלי עסקים רבים, כשאין ממש תשובה ברורה לכך. אין ספק שהמצב הנוכחי הינו הפתעה גמורה לעסקים רבים, אך על מנת להיחלץ מהמשבר במהירות, כדאי לחשוב קדימה ולנסות לעשות מ״הלימונים לימונדה״. במיוחד עכשיו, מיתוג עסקי בעזרת כתיבה שיווקית או קופירייטינג יכולה דווקא לסייע לעסקים כשהחיים יחזרו למסלולם.

איך כדאי למנף את המשבר לטובת העסק?

בדיוק בתקופה הזו, כשהעסקים נחלשים וכולם נשארים בבית, יש לנצל את השקט המתוח ואת הזמן הפנוי לחשיבה אסטרטגית של העסק. מומלץ לעבוד על תכנית שיווקית שתסייע לחשיפה גדולה יותר של העסק מול לקוחות חדשים, לאחר שהמשבר סוף סוף יגמר. באופן זה ניתן לבנות את היסודות כבר עכשיו, כדי לקצור את הפירות בעתיד. לדוגמה, כתיבה שיווקית ככלי לקידום העסק היא פתרון נהדר לקידום העסק באינטרנט, ולשמירה על נוכחות ורלוונטיות ברשת, אך גם שליחת דיוור ישיר ללקוחות קיימים עם עדכונים, יכולה לסייע רבות בתקופה הנוכחית לחיזוק ושימור הלקוחות.

באיזה כלים שיווקיים מומלץ להשתמש למשיכת לקוחות?

ישנם הרבה כלים שיווקיים בהם ניתן להשתמש כדי ליצור קשר ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים, גם בתקופה המאוד לא נוחה הזו, בה אין קשר ישיר עם הלקוחות, ולא ניתן לקיים פגישות אישיות. עם זאת, מומלץ להשקיע בפרסום ושיווק דיגיטלי ככל האפשר. קופירייטינג הוא בין הכלים המומלצים לשיווק ולקידום, על ידי לכתיבה של תוכן שיווקי ופרסומי איכותי לפרסום המוצרים של העסק.

מחפשים תוכן איכותי וייעודי לעסק שלכם? התקשרו אלינו לפרטים!