קיימים נושאים ושאלות שמאפיינים עסקים שרק התחילו לשכור שירותים מתחום התוכן. אם גם אתם כאלה, פשוט המשיכו לקרוא.

 מכירים את ההרגשה שאתם קוראים וקוראים, אבל לא מבינים את הקונספט?

כתיבה שיווקית לעסקים מתחילים

נכון, קיימים סוגי תכנים אשר נועדו כמעט אך ורק לקידום ברשתות החברתיות ועם זאת, זכרו כי כל עוד יש סיכוי שלקוחות יקראו את המאמר שלכם – עדיף שהוא יהיה בעל ערך מסוים. אגב, הכוונה איננה להפיכת כל טקסט קידומי למאמר ברמה גבוהה, אולם כמו שאת בטח מבינים, כתיבה שיווקית יכולה להיות פשוטה ועדיין לספק אינפורמציה בסיסית. מדוע? כי תמיד יהיה אי שם קורא אינטליגנט אשר ידע לזהות את איכות התוכן שתציגו מולו.

 

קיבלתם טקסט ואתם חוששים שאיננו מקורי?

לצערנו קיימים לא מעט כותבי תוכן שבוחרים להעתיק תכנים, או רעיונות שיווקיים מטקסטים ותיקים יותר ברשת. לכן, במידה ואתם חוששים שהתוכן הוא מועתק, ניתן בהחלט לנסות ולחפש קטעים ממנו ברשת ולראות אם הוא אכן כזה. ההמלצה שלנו היא תמיד לעבור על הטקסטים הנשלחים אליכם לפני הפרסום באתר\ברשתות החברתיות.

אך מה ניתן לעשות במקרה שהתוכן לא מועתק, אולם נשמע דומה מדי לטקסטים של מתחרים? ההצעה שלנו היא לבדוק את מידת התועלת אשר מביא הטקסט לקורא הפוטנציאלי. טקסט שמביא תועלת הוא איננו בהכרח אינפורמטיבי מאוד, אולם הוא חייב לכלול ערך מוסף כלשהו. חשוב לציין שאין לזלזל ולו לרגע בחשיבות השפה השיווקית והקולחת.

 

ואם בכל זאת הטקסט נראה פשוט מדי\רציני מדי\נדוש\ שיווקי מדי?

חברים, בסופו של דבר, הטקסטים באתר הם מרכיב משמעותי ביותר ולכן אין לזלזל בו. במידה וקיימים דגשים מסוימים לתוכן שאתם מבקשים, דאגו לציין אותם מבעוד מועד. אם כבר פניתם לחברה המספקת שירותי כתיבת תוכן לאתרים טובה ועדיין אינכם מרוצים מהתוצאה – לא נורא! עשו עם עצמכם חושבים, בררו מה בדיוק חסר כרגע בתוכן ונסחו קודם כל לעצמכם את הדגשים החשובים. כותב תוכן טוב, כפי שבטח הבנתם כבר, הוא כזה אשר ידע לתקן את הטקסט לזה שתבקשו.

 

בקיצור, אנחנו כאן עבור כל שאלה, בקשה או סתם כדי להתייעץ. פנו עוד היום לחברת החלוץ וקבלו תוכן מקורי, איכותי ואפקטיבי במיוחד!

077-9775915