במצגות עסקיות יש לשים דגש רב, מעבר לעיצוב ולפורמט, על התכנים המופיעים בהן. אנחנו ב״החלוץ״ מספקים ללקוחותינו מצגות ברמה גבוהה עם תוכן מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח.

מצגות עסקיות – איך יוצרים את המצגת המנצחת?

למצגת העסקית יש חשיבות מכרעת על המשך הפעילות העסקית של החברה, בין אם מדובר על מצגת למשקיעים, מצגת שיווקית או מכירתית – המצגת צריכה לייצג את העסק בצורה המקצועית ביותר ולספק את המידע הדרוש לשיתופי פעולה עתידיים. על מנת ליצור מצגת כזו, יש צורך להבין איך להעביר את המסרים העיקריים בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר, ועם זאת לא להעמיס בתוכן ופרטים שיסיחו את תשומת לבו של הקורא. מסיבה זו, אחד הנושאים הקריטיים בבניית מצגות עסקיות הוא הנושא של התכנים אותם חייבים לכלול בכל מצגת עסקית.

מצגת עסקית למשקיעים

איך יש לבנות את המצגת העסקית?

מצגות עסקיות צריכות להיבנות ללא דופי, גם מבחינת העיצוב שלהן, שחייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולהיבנות על ידי איש מקצוע (מעצב גרפי), וגם מבחינת המבנה. כמובן שיש להתאים את מבנה המצגת בהתאם לצורך העסקי שלה ואופי הפגישה:

  1. חלק ראשון – הקדמה: בחלק זה יש להציג את נושא ותוכן המצגת (״אג׳נדה״) לפי סדר כרונולוגי כדי לגרום לצופה עניין ולהכין אותו למה שצפוי בפגישה. לאחר מכן יש להציג בקצרה את הצוות ואת הנושא העיקרי של המצגת.
  2. חלק שני – החלק המרכזי של המצגת: בחלק זה יש להתמקד בנושא המרכזי, לדוגמה המוצר הנמכר, להסביר מהי הבעיה המרכזית שהמוצר פותר, מיהו קהל היעד ומהו הערך המוסף שלו. מעבר לכך, יש לציין את היעדים העיקריים של העסק.
  3. חלק אחרון – סיכום וקריאה לפעולה: בחלק זה יש לסכם את הטענה המרכזית של המצגת ואת הנקודות החשובות ביותר עליהם רוצים לשים דגש. אסור לשכוח את פרטי ההתקשרות ובמקרה הצורך קריאה לפעולה.

מהם התכנים שחייבים להופיע בכל מצגת עסקית?

מצגת תוכנית עסקית

במצגת עסקית, כמו במצגת למשקיעים, לדוגמה, ישנה אינפורמציה שאסור לוותר עליה ויש להציגה באופן קצר, ממוקד וקולע:

  • מהו חזון החברה ומהו הרקע הכללי שלה?
  • מי הם חברי המפתח בצוות? יש להציגם עם תמונות באיכות גבוהה, ולספר בקצרה על תחומי אחריותם
  • מידע על המוצר או השירות שהיא מספקת
  • מהם המטרות ויעדים לטווח הארוך והקצר?
  • מהם היתרונות והערך המוסף שהחברה מספקת ללקוחותיה?
  • מיהו קהל היעד?
  • מיהם מתחרי החברה בשוק?
  • הצגת המודל (תכנית) העסקי של החברה

החלוץ – השותף שלך להצלחת העסק

למצגות עסקיות השפעה מכרעת על הצלחת העסק ויש להתאים אותן לקהל היעד. מסיבה זו מומלץ לעבוד עם אנשי מקצוע שיסייעו בבניית מצגות אפקטיביות. אנחנו ב״החלוץ״ מתמחים בהכנת מצגות עסקיות לכל מטרה, ונשמח גם לכם במצגת מקצועית המותאמת לצרכים שלכם.

 

מתעניינים בהכנת מצגות עסקיות? צרו עמנו קשר לקביעת פגישה!
077-9975915