מיתוג עסק חדש, מעבר לעיצוב הלוגו והאתר, דורש גם סיסמה פרסומית פשוטה וקולעת שתיצרב אצל הלקוחות לאורך זמן. במאמר הבא נסביר איך קופירייטינג מוצלח יכול לסייע במציאת השפה המיתוגית והעברת המסר בצורה הטובה ביותר

 

סיסמאות מנצחות לתקשורת מוצלחת

בעולם הדיגיטלי התקשורת עם הלקוחות של העסק נהייתה בהרבה מובנים פשוטה יותר, מכיוון שהיא נגישה מתמיד, – כביכול: הלקוחות גולשים להם באופן קבוע בפייסבוק, באינסטגרם ובאתרי האינטרנט השונים, כך שלא חסרים מקומות בהן ניתן לפרסם – במיוחד באופן ייעודי לקהלי היעד, שנבחרו בקפידה לאחר מחקר מדויק לפי גילאים, אזור מגורים ועוד. אך עם זאת, בגלל שכל כך קל ליצור תקשורת ישירה ובלתי אמצעית, הלקוחות צריכים סיבה מסוימת כדי לשים לב למותג חדש: בין עשרות המודעות והפרסומים שהם רואים כל יום, זכירה של כל המותגים שהם רואים היא משימה בלתי אפשרית. אך יש לכך פתרון: קופירייטינג. קופי טוב יכול לחזק את המותג בצורה משמעותית, ולתמצת בכמה מילים את הגרעין של המותג כך שייקלט במהירות רבה וייזכר.

 

קצת פסיכולוגיה

כולנו מתקשרים באופן קבוע באלפי דרכים שונות ופועלים, בין השאר, גם לפי הרגשות שלנו (תהליך שקורה בתת מודע, באופן אינטואיטיבי ואוטומטי) המשפיעות על ההחלטות הקשורות לרכישה של מוצרים באופן יומיומי. כשחברה מעוניינת לעורר תשומת לב ועניין במוצר ובמותג שלה, עליה לשים דגש על קופירייטינג ככלי המעביר מסר ברור ללקוח, זאת לצד כתיבה שיווקית, המעבירה מידע רלוונטי ללקוח, כששניהם צריכים לעבוד יחד במספר רבדים. השאלות המנחות שיש לשאול בראש ובראשונה הם:

איך להשתמש בקופירייטינג?

 

  • מי מעביר את המסר?
  • מהו המסר שהוא רוצה להעביר?
  • באיזה ערוץ הוא מעוניין להעביר את המסר?
  • למי הוא רוצה להעביר את המסר?

 

קהל היעד צריך לקבל באופן מיידי את המסר, ולהבין על מה מדובר. כך שהמסר צריך להיות ברור, ולחזור על עצמו לעיתים קרובות כדי לשמור על זיהוי חוזר. עניין זה הינו קריטי לעסקים וחברות שצריכות להעביר מסר ברור שלא משתמע לשתי פנים אצל הלקוחות שלהם, בין אם מדובר על לקוחות קבועים או חדשים.

 

איך להשתמש בקופירייטינג להעברת המסר?

קופירייטינג טוב צריך להיות מסונכרן עם קהל היעד של החברה, ולהבין היטב מהם הצרכים של קהל היעד הזה, ובאיזו שפה יש לפנות אליו. כל חברה זקוקה לסגנון אחר של שפה על מנת ליצור בידול משמעותי מהמתחרים שלה, אחרת היא תיקלט ״מתחת לרדאר״ של הלקוחות הפוטנציאליים. מעבר לכך, על מנת שהיא תיזכר היטב על ידי קהל היעד, יש צורך שהמסר יותאם למוצר, וישלב בתוכו את הצרכים של קהל היעד. לדוגמה, חברת המוכרת צמיגים למכוניות, תצטרך סלוגן המתקשר לבטיחות, אמינות ועמידות, וחברה המוכרת קפה תצטרך סלוגן המבטיח איכות.

 

״החלוץ״ – קופירייטינג שעובד

אנחנו ״בהחלוץ״ מתמחים בכתיבה שיווקית ופרסומית בכל המדיות, תוך התחשבות בצרכים המדויקים ובקהל היעד של הלקוחות שלנו. כבר למעלה מ-7 שנים שאנחנו הופכים את התכנים השונים למעניינים, רלוונטיים ומותאמים לשיווק הדיגיטלי ולמנועי החיפוש – להשגת התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן.

 

זקוקים לקופירייטינג מרענן וייחודי לעסק שלכם? צרו עמנו קשר בכל עת לפרטים נוספים!