כל אתר זקוק לתוכן, אך בכל זאת קיימים אתרים שלכאורה לא זקוקים לכמויות גדולות של מאמרים, כתבות ומדריכים. במידה ויש לכם אתר כזה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

לשווק באלגנטיות ובלי הרבה מילים

חלק בלתי נפרד מקידום האתר הוא התוכן השיווקי. לכן, זה לא מפליא שבכל אתר כמעט שניכנס אליו יופיעו מאמרים, כתבות, מדריכים ועוד סוגים רבים של כתיבה שיווקית. אך לצד שלל האתרים האלה, קיימים אתרים שלכאורה לא זקוקים לכמויות גדולות של תוכן, כגון חנויות (מסוימות) או עסקים העוסקים בתחומים "טכניים" יותר (כאלה שהלקוחות פחות יתחשבו ב"מילים יפות" שמופיעות לכם באתר). אז כיצד ניתן לקדם אתרים כאלה בעזרת תוכן וכיצד ניתן בכלל להשתמש בו לטובתנו?

כתיבת תוכן שיווקי לאתר טכניכותרות משנה, פסקאות פתיחה והסברים דרך כתיבה שיווקית

כן כן, ניתן להוסיף לכל דף באתר, טכני ככל שיהיה, כמה משפטי הסבר, או כותרות משנה שיעשו שימוש בקופירייטינג. זכרו כי מדובר בכמה שורות, שיכולות להופיע במקומות שונים באתר, ככה שאינכם חייבים לשים אותן בהתחלה, או באזור בולט מאוד, מה גם שקיימים אתרים שמעדיפים לחלק פשוט את המידע שקיים להם בדף מסוים, כאשר לכל חלק קיימות כמה שורות הסבר. בקיצור, השמים הם הגבול.

דבר נוסף שמומלץ ביותר לעשות, במיוחד בשביל הלקוחות שלכם, הוא לקחת מידע טכני מסוים ומעט לעבות אותו בעזרת תוכן, או לשפץ את התוכן הקיים גם מבלי להגדיל אותו. מדוע זה חשוב? חשבו בעצמכם על מפרטים טכניים שקראתם באתרים – נכון שלפעמים רציתם קצת יותר מידע? או שהמידע לא היה מספיק נגיש אליכם? בדיוק בגלל סיבות כאלה חשוב לשפץ מידע.

היזהרו מחזרה על מידע טכני

אחרי שדאגתם לעשות שימוש מחוכם בקופירייטינג, חשוב מאוד שתמנעו מטעויות שיכולות להיגרם גם ממידע טכני, קצר או מקצועי. הדבר הראשון שיש להיזהר ממנו הוא חזרה על תוכן (תוכן משוכפל). במידה ויש לכם כמה דפים זהים פחות או יותר באתר, חשוב לשנות את המידע הקיים בהם או לחלופין, להוסיף הפניות מתאימות (301 או 302). בסופו של דבר, גוגל יוכל להוריד את הדירוג שלכם רק בגלל העניין הזה, וחבל.

לסיכום, מקווים שהבנתם שקיימות דרכים יצירתיות מאוד להוסיף כתיבה שיווקית, גם אם בסדר גודל קטן יחסית. מוזמנים פרטים כאן ולהתייעץ אתנו בכל שאלה!