קופירייטרים של החלוץ

"קופירייטינג" ו"תוכן שיווקי", לאלה שאינם באים מתחום השיווק, עשויים להתפרש כדומים מאוד, עניין אשר עשוי לגרור טעויות בבחירת האסטרטגיה השיווקית. אז מה באמת דומה בין השניים?

קופירייטינג וכתיבת תוכן: מצא את ההבדלים  

מניסיוננו בתחום עולם כתיבת התוכן, קיימים עדיין בעלי עסקים אי שם שאינם מבינים את ההבדלים בין כל סוגי כתיבת התוכן הקיימים, אפילו רק בתחום הכתיבה השיווקית. כמובן שאין לנו מקום להסביר לכם על כולם, אבל עדיין נסביר כמה עקרונות והבדלים: הקופירייטינג והכתיבה השיווקית לכאורה נכנסים לאותה משבצת ונצרכים לפחות או יותר אותן מטרות. אולם, מכיוון שכל קופירייטר (הנקרא בעברית צחה "רעיונאי") עוסק יותר במציאת רעיונות המתבטאים בסיסמאות, פרסומות, שמות מותג וכו', כותב התוכן עוסק בכתיבת תכנים מלאים יותר כאשר הדגש הוא על מאמרים למיניהם.

 

האיש החושב

עבודתו של הקופירייטר אם כך, דורשת הרבה יותר יצירתיות מאשר תחומי כתיבה אחרים. אגב, היצירתיות הזו מאפיינת כל כתיבה שיווקית, שכן תמיד יש צורך לעניין את הקוראים, לכתוב תכנים רלוונטיים ולהתעלות על המתחרים, אך הקופירייטר הוא זה שידע לתמצת את היצירתיות שלו לכמה מילים קולעות. במילים אחרות, התפקיד שלו הוא בעיקר לחשוב ולחשוב ולחשוב, עד שהוא מצליח לעלות על 3, 4 או 5 המילים המדויקות שיקלעו למטרת העסק, ימשכו את הלקוח מיד ובמקרה של מותג, שיחזיקו לטווח הארוך.

ועוד כמה מילים על קופי ותכנים שיווקיים

אסור לשכוח שהשיווק הוא בעצם תהליך, כל שכן מיתוג נכון של העסק. עסקים אשר לוקחים ברצינות את הצורך הזה כמטרה משקיעים רבות בפעילויות שונות ברשת הכוללות גם תוכן שיווקי וגם קופירייטינג. עם זאת, בשביל ההגינות, נציין כי כנראה מה שאתם באמת צריכים זה ייעוץ טוב מחברה שמתמחה בשני התחומים. מה הכוונה? אנחנו מנסים לומר לכם שחברה שיודעת מה היא עושה בשני התחומים תוכל לזהות את הצורך שלכם. מצד אחד, לא תמיד סלוגן ישן הוא בהכרח לא מוצלח ומן הצד השני, כתיבה מאסיבית של מאמרים שיופצו ברשת לא תמיד תקדם את המטרה השיווקית שלכם.

חושבים שהעסק תקוע מבחינה שיווקית? מעוניינים לשמוע על רעיונות חדשים ומעניינים שיסייעו לכם להתקדם ולהביא לקוחות? מעולה! פנו לחברת החלוץ, לשירותי קופירייטינג ומגוון סוגים של תוכן שיווקי.

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו וגלו יד ראשונה מה קופי טוב יכול לעשות בשבילכם

 

077-9975915