כתיבה לקידום – למה חשוב לתת ערך מוסף לגולש?

כיום בעידן האינטרנט, בעלי עסקים רבים עושים שימוש בקידום אתרים ככלי מפתח ליצירת נראות ברשת. קידום אתרים מאפשר להגדיל את החשיפה לעסק, ובכך למשוך עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. כיום, בעידן בו חלים שינויים תכופים באלגוריתם של מנועי החיפוש, יותר ויותר מקדמים ובעלי עסקים מבינים את החשיבות שבכתיבה איכותית לקידום. אז מה עושה מאמר קידום לאיכותי, מה זה ערך מוסף ולמה האיכות כל כך חשובה? החלוצים מביאים לכם את כל התשובות.

SEO – איך הכל התחיל?

עם השתלטותם של מנועי החיפוש על רשת האינטרנט, הם הפכו לכלי משמעותי עבור הגולשים לחיפוש אחר מידע, מוצרים ושירותים. עד מהרה הבינו אנשי מקצוע שונים את הפוטנציאל הטמון בהם לשם הגעה אל לקוחות, אך בחלוף השנים, מנגנוני הסריקה של מנועי החיפוש הלכו והשתכללו בניסיון של חברות מנועי החיפוש להפיכתם לאפקטיביים יותר עבור הגולש. בהתאם לכך, עם הזמן נהיה קשה יותר ויותר לשטות במנגנונים – אם בעבר מספיק היה לשלב אחוזים גבוהים של ביטויי מפתח, לשתול לינקים וכדומה בכדי להקפיץ את דירוג האתר, כיום נדרשות טכניקות שונות ומורכבות יותר.

ערך מוסף הוא המפתח!

אז כאמור, תחום ה – SEO,  או כתיבת תוכן לאתרים, הוא תחום דינאמי, אך מעבר לכללים השונים שמשתנים מעת לעת, עיקרון אחד היה, עודנו ויישאר רלוונטי – ערך מוסף לגולש. הכוונה בערך מוסף היא כי הגולש נחשף לתוכן שרלוונטי עבורו, תוכן שמעשיר את הידע שלו ומספק לו מענה אמיתי לחיפוש שביצע. כלומר – מספק לגולש מענה אמיתי. למעשה, ככל שהתוכן איכותי יותר ובעל ערך מותאם יותר לקהל היעד, כך הגולשים ישהו זמן רב יותר באתר ויחשפו לתכנים רבים יותר. יתרה מכך, משך השהות משפיע באופן ישיר על דירוג האתר ואיתורו כתוצאה מועדפת לחיפוש שמבצעים הגולשים, כלומר, בעזרת שירותי תוכן איכותיים יותר גולשים יחשפו לאתר. לכן, כתיבה לקידום הכוללת תכנים מקוריים, מעניינים ובעלי ערך מוסף לגולש – מסייעים באופן משמעותי למיקסום אסטרטגית הקידום של האתר והעסק, ואינם מושפעים מהשינויים החלים על מנגנוני הסריקה באופן תכוף.

אז מה הופך מאמר קידום לאיכותי?

מקוריות – כתיבת תכנים לקידום צריכה להיות קודם כל מקורית ולא מועתקת. מעבר לכך שמקוריות היא סממן לאיכות, תכנים מועתקים יוסתרו על ידי מנועי החיפוש והגולשים כלל לא יחשפו אליהם. לדוגמא דף קורס: קורס GRE.

ערך מוסף – מאמרים איכותיים בנושאים שונים המעשירים את הגולש בידע ומספקים לו ערך אמיתי בעת הקריאה, יובילו את הגולש להישאר זמן רב באתר, ובכך יסייעו בקידום האתר במנועי החיפוש, בהגדלת אחוזי ההמרה ובמקסום תהליך הקידום

התאמה לקהל היעד – כתיבה לקידום המותאמת לקהל הלקוחות שלכם, לרצונות ולצרכים שלו, ומספקת לו את מה שמעניין אותו באמת, מובילה אליכם לידים איכותיים, משרתת טוב יותר את המטרות העסקיות ומגדילה את אחוזי ההמרה

הגהה – הגהה היא כלי חשוב להבטחת איכות הטקסט, ובכלל זה, הבטחת התדמית הרצינית והמקצועית של העסק והאתר בעיני הגולש

 

גם אתם רוצים מאמרים שיקדמו אתכם באמת? צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים! 

טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il