קופירייטינג I כתיבה שיווקית I כתיבת תוכן - החלוץ

כיום, בעידן בו כל עסק מבין את הצורך בנוכחות משמעותית במרחב הווירטואלי, עמוד נחיתה הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למשיכת לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט ומנועי החיפוש. מה זה עמוד נחיתה, למה זה כ"כ חיוני וטוב לעסק שלכם ועל מה חשוב לשים דגש ביצירתו? – "החלוץ" מביא לכם את כל התשובות.

הפלייר של עידן האינטרנט

עמודי נחיתה הם דפים פרסומיים המיועדים ומותאמים לאינטרנט, שמטרתם למשוך לידים, ובסופו של דבר – להמיר גולשים ללקוחות. עמודי הנחיתה כוללים מסר שיווקי ממוקד ומניע לפעולה, טופס יצירת קשר ו/או פרטי התקשרות אל מציע השירות/ מוצר, והם מקודמים ברשת האינטרנט על ידי פרסום ממומן, דוגמת Google Ads . באמצעות עמודי הנחיתה, הלקוחות הפוטנציאליים ברחבי הרשת, המחפשים אחר שירות/מוצר במנועי החיפוש, נחשפים באופן מיידי אל ההצעה שלכם ואף מאפשרים לגולש יצירת קשר מיידית.

עמוד נחיתה – למה זה כדאי?

כאמור, מטרתו של עמוד הנחיתה היא לחשוף ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים אל העסק שלכם. בשונה משוטטות באתר, הכוללת חשיפה למידע רב ולא בהכרח רלוונטי לגולש באותו הרגע, עמוד הנחיתה מאפשר לגולש לקבל את מבוקשו באופן ממוקד ומהיר במיוחד. כך, לדוגמה, אם גולשת חושקת בשיזוף בהתזה, היא תקיש את צמד המילים "שיזוף בהתזה" במנוע החיפוש ותקבל רשימת תוצאות המזמינות אותה למכונים השונים המציעים שירות זה. אם תיכנס לאתר המכון, הגולשת עלולה לשוטט זמן מה עד שתגיע למבוקשה ותמצא את השירות הספציפי, את פרטי ההתקשרות או את המידע הנדרש לה לקבלת החלטה, דבר שעלול להוביל אותה לנסות את מזלה במקום אחר. לעומת זאת, כאשר היא תלחץ על מודעה מושכת ותגיע אל עמוד נחיתה מעוצב, עם כתיבה שיווקית המניעה לפעולה, בו כל הפרטים על השירות ושלל אפשרויות ליצירת קשר באופן מיידי – היא לא תהסס לפעול.

המרכיבים לעמוד נחיתה מוצלח

מסר ממוקד – בכדי שעמוד נחיתה יוביל לתוצאות מקסימאליות, עליו להיות תמציתי, בעל מסר ממוקד והנעה לפעולה מיידית – כלומר, קופירייטינג חד למטרות: רכישת מוצר, יצירת קשר, הצטרפות לרשימת תפוצה וכדו'. בכדי להגדיל את אחוזי ההמרה, מומלץ לייצר לכל מוצר/שירות עיקרי של העסק עמוד נחיתה עם תוכן שיווקי רלוונטי אליו.

התאמה לקהל היעד – חשוב לפלח היטב ולהתאים את המסרים אל קהל היעד הרלוונטי –  מיהו, מהם הצרכים שלו, מה הוא מחפש, מה חשוב לו לדעת וכן הלאה.

תוכן איכותי ומניע לפעולה – התוכן של עמוד הנחיתה הוא המפתח להצלחתו, שכן ככל שהמסר יעבור אל הגולש בצורה מדויקת, מושכת ומותאמת יותר – כך הוא ינוע ביתר קלות לפעולה ויבין שמצא את המענה אותו ביקש. התוכן, כאמור, צריך להיות איכותי, ממוקד, מעניין, ולא פחות חשוב –שיבדל אתכם מהמתחרים בזירה.

עיצוב מושך ואטרקטיבי – בכדי למשוך את הגולש כבר מהרגע הראשון, עמוד הנחיתה צריך להיות מעוצב באופן שימשוך את תשומת ליבו של הגולש וישרה עליו את התחושה הרצויה.

גם אתם רוצים עמוד נחיתה שיגרום לעסק שלכם להמריא? צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים!
טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il