כל מה שרציתם לדעת על פרסום בגוגל

כולם כבר יודעים שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר עולם. אבל מה זה בכלל PPC? איך מפרסמים בתקציב מוגבל? ולמה זה בכלל כדאי? החלוץ כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן.

אז מה זה בכלל PPC?
פרסום בגוגל אדוורדס עובד על פי תוכנית PPC – Pay Per Click. כלומר, הצגת מודעות פרסום ממומנות הכוללות קישורים, אשר מופיעות בראש העמוד הראשון לצד תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. היתרון של קמפיין ממומן בגוגל הוא הדיוק והמיקוד שבו. באמצעות קידום נכון, ניתן להציג מודעה איכותית לקהל יעד ספציפי וממוקד. כאשר הגולשים מקלידים ביטוי חיפוש, מוצגות לעיניהם מודעות הרלוונטיות לביטוי, למוצר או לשירות אוותו חיפשו. כאשר המודעה שלכם איכותית, אטרקטיבית ורלוונטית לאותם גולשים, הם יקליקו עליה. ההקלקה על המודעה תעביר אותם לדף הנחיתה או לאתר האינטרנט שלכם. משם – הדרך ללקוחות חדשים קצרה מתמיד.

לפרסם ולשמור על הכיס
תוכנית ה-PPC של גוגל אדוורדס מאפשרת למפרסמים להגדיר מראש תקציב פרסום ולייעל אותו למטרות הקמפיין. כלי הפרסום של גוגל מאפשר מדידה, בקרה ושליטה מלאה על כל תהליך הפרסום – החל מביצועי המודעות ושליטה על התזמון שלהן, מספר ההקלקות, בחירת קהל יעד מפולח היטב, שליטה מלאה בתקציב ועד אופטימיזציה שוטפת של הקמפיין המאפשרת מיקסום תוצאות.

תנו לפרסום לעבוד בשבילכם!
פרסום בפלטפורמה רחבה ותחרותית כמו גוגל מקשה על מפרסמים לשמור על הייחודיות שלהם. על מנת להגיע לקהל הנכון, בזמן הנכון ועם המודעה הנכונה יש צורך בעזרה מקצועית של חברה מיומנת ובעלת ניסיון שתשמור על היצירתיות שלכם ותמקסם את הקמפיין! חברת 'החלוץ' מעמידה לרשותכם ניסיון עשיר בניהול מסעות פרסום בגוגל, תוך התאמה לקהלי יעד שונים ומגוונים, קידום אתרים ומעקב אחר תוצאות שיביא לשיפור ושמירה על אפקטיביות לאורך זמן.
גם אתם רוצים להנות מתוכן איכותי, קידום מקצועי, אטרקטיבי ויעיל?
צרו קשר עוד היום והצטרפו לחלוצים!
טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il