כתבות תדמית - גתיבה שיווקית במעטה עיתונאי

זה לא חדש כי עולם הפרסום והשיווק עבר מהפך בשנים האחרונות. הלקוחות הפוטנציאלים הגולשים באתרים כבר התרגלו לנוכחותם של באנרים ופרסומות עד שאינם מבחינים בהם. עינו של הגולש למדה להתעלם ממודעות ומסננת אותן באופן אוטומטי. יתרה מכך, מחקרים מראים כי הדור הצרכני החדש, המכנה גם "דור המילניום" או "דור ה-Y" אינו מאמין לפרסומות ולכן אינו מרבה לצרוך אותן או ללכת שבי אחריהן. הדור החדש דוגל בערכי שקיפות, אמינות וישירות. מכאן שצורות הפרסום והשיווק ה"מסורתיות" עומדות בפני עידן חדש המחייב אותן לחשב מסלול מחדש. אם כך, מהי הדרך היעילה להגיע אל הקהל בצורה יעילה ומבלי להבריח אותו? – התשובה נמצאת בכתבות תדמית.

מהי כתבת תדמית?
כתבת תדמית היא למעשה כתיבה שיווקית המציגה את העסק או המוצר בצורה עיתונאית. מטרתה העיקרית היא להדגיש את הייחודיות של המוצר או השירות שבית העסק מציע, תוך מתן מידע עליו והצגת יתרונותיו, אך כל זאת במסווה של כתבה עיתונאית או מגזינית רגילה. מתוך הנחה שהקורא ייתן אמון רב יותר במקור עיתונאי מקצועי כביכול. עם התקדמות העידן הטכנולוגי והאינטרנט, הפכו כתבות תדמית לכלי פרסומי חזק, נפוץ ויעיל במיוחד. כתבת התדמית מאפשרת לבעל המוצר/שירות להגיע אל הלקוחות באמצעות כתבות איכותיות ומעניינות המפרטות על יתרונות המוצר וייחודו, תוך שילוב של סיפורים אישיים או סיפורי הצלחה של המוצר שגורמים ללקוח הפוטנציאלי להתעניין ולרצות לדעת עוד. ההרגשה שכתבת תדמית יוצרת אצל הלקוח היא הרגשה שהוא בוחר את התוכן שהוא קורא. כלומר, הגולש מרגיש שהוא קורא את המידע מבחירה, שהוא מנצל את זמנו באופן ראוי, שהוא אינו מרומה, פרסומות אינן נכפות עליו, מודעות או באנרים אינם קופצים ומטרידים אותו בזמן הגלישה. המוצר והשירות נתפסים אמינים יותר מאשר בכלים פרסומיים ושיווקיים אחרים, והסיכוי להגיע אל ליבו (וכיסו) של הלקוח גדל.

 

החלוץ דואג לתדמית שלכם!
כתיבת כתבת תדמית שמתפרסמת בעיתון או מגזין כזה או אחר, דורשת איזון מיוחד בין שימוש בשפה אובייקטיבית מחד ובין שיווק וקידום מטרת הכתבה מאידך. חשוב לזכור שמדובר בכתבה ולא בפרסומת ולכן יש לשמור על שפה משכנעת, ברורה, ממוקדת, שאינה בוטה ומכירתית מדי. על הכותבים לגרום לקוראים להתעניין מרצונם במוצר או בשירות ולזכות בתשומת ליבם. כותבי החלוץ בעלי רקע עיתונאי וניסיון רב בכתיבת כתבות תדמית, כתיבה עיתונאית וכתיבה מגזינית ברמה הגבוהה ביותר באתרים המובילים בישראל – החל מ-The Marker, כלכליסט, בית "ידיעות תקשורת", בלוגים נחשבים ועוד.

מעוניינים בכתבת תדמית מדויקת ואפקטיבית שתשיג לכם את המטרה? – דברו איתנו!

תנו לתוכן לעבוד בשבילכם.
צרו קשר היום והצטרפו לחלוצים!
טל' משרד – 077-9975915 / נייד – 054-7916218 / מייל – amitai@haluz.co.il