אתם מוזמנים ליהנות ממגוון רחב של מאמרים מקצועיים ומעניינים בתחומי התוכן השונים, שכתבו מיטב הכותבים שלנו. המאמרים מתעדכנים כל הזמן, שמרו על קשר!

קופירייטינג לסרט תדמית זה לא (רק) צחוק

כל עסק רוצה לספר על עצמו ולהציג את העסק או את פעילות הארגון בנימה מחמיאה. לכן אנחנו מרשים לעצמנו להניח שגם אתם. צעד ראשון ביצירת חיבור עם קהלים חדשים זה להפיק סרט תדמית. זאת אופציה טובה ויחסית זולה שיש לה פוטנציאל גדול. בימינו כל המסרים שקופים ונאמרים בצורה ויזואלית ומושכת עין. לכן אם אתם מחפשים…

המשך קריאה

תרגום אתרי אינטרנט

תרגום אתרי אינטרנט יכול להיראות מפחיד ממבט ראשון, גם אם אנו רגילים לשמוע ואף לדבר אנגלית בחיי היומיום. אז מה ניתן לעשות על מנת להקל על עצמנו? האם ניתן "לקצר תהליכים" איכשהו? והאם בכל מקרה נוכל לתרגם את האתר בעצמנו? נשתדל לענות על שאלות אלה ועוד במאמר הבא. אם חיפשתם שירותי תרגום על ידי מקצוענים,…

המשך קריאה

תוכן באתר – איך עושים את זה כמו שצריך?

למה אנשים בורחים מהאתר שלכם? בוני האתר שלכם עמלו קשות על בניית אתר רספונסיבי שמותאם אפילו לבעלי מוגבלויות ועומד בכל התקנות והחוקים, אבל עדיין הנתונים הסטטיסטיים מלמדים שהאנשים בורחים משם אחרי כמה שניות, למרות שהשקעתם המון בחשיבה יצירתית. ראשית, אפשר להרגיע ולהזכיר לכם שהממוצע של כל גולש באתר הוא רק כמה שניות, בין שבע לחמש…

המשך קריאה

ניהול תוכן דיגיטלי – למקצוענים בלבד

ניהול תוכן דיגיטלי וכתיבתו זה קלי קלות דווקא, למקצוענים כמובן פייסבוק וטוויטר ובלוגים וטוקבקים ופורומים וכל הפורמטים האלה שבהם אנשים נפגשים כדי להביע דעות, להמליץ המלצות או לקטול מותגים ועסקים הם כבר עובדה קיימת שאי אפשר להתכחש לה יותר, לא משנה כמה תנסו להתעלם ולצמצם את הנוכחות שלכם שם למינימום. אם יש לכם עסק, גדול…

המשך קריאה

הכירו את מלך הכיתה החדש

אם יש דבר אחד, שבעיני לפחות, מסמל את המהפכה שאנחנו חווים בשנים האחרונות בעולם הדיגיטל, זה כמובן התוכן. עד לפני עשור (פחות או יותר) התוכן השיווקי היה הברווזון המכוער של עולם הקופירייטינג. בקורסי הקופירייטינג התעלמו ממנו כמעט לחלוטין ובמשרדי הפרסום התוכן השיווקי היה נחלתו של הקופי הכי צעיר במשרד (למרות שגם על זה הוא אמר א-מן).…

המשך קריאה

כל מה שרציתם לדעת על פרסום בגוגל והתביישתם לשאול

כולם כבר יודעים שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר עולם. אבל מה זה בכלל PPC? איך מפרסמים בתקציב מוגבל? ולמה זה בכלל כדאי? החלוץ כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן. אז מה זה בכלל PPC? פרסום בגוגל אדוורדס עובד על פי תוכנית PPC – Pay Per Click. כלומר, הצגת מודעות פרסום ממומנות הכוללות קישורים,…

המשך קריאה

מה זה תוכן שיווקי, ולמה חשוב שתכירו אותו?

שיווק באמצעות תוכן החל בשנים האחרונות לתפוס תאוצה של ממש ולמעשה טרף את הקלפים בעולם השיווק. מדובר באסטרטגיית שיווק שמתמקדת ביצירה והפצה של תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף אשר נועד למשוך קהל יעד פוטנציאלי מוגדר, במטרה להפוך אותם ללקוחות רווחיים. איך עושים את זה? – סה"כ די פשוט: • יוצרים תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף…

המשך קריאה

איך משווקים למי שלא מאמין לפרסומות?

זה לא חדש כי עולם הפרסום והשיווק עבר מהפך בשנים האחרונות. הלקוחות הפוטנציאלים הגולשים באתרים כבר התרגלו לנוכחותם של באנרים ופרסומות עד שאינם מבחינים בהם. עינו של הגולש למדה להתעלם ממודעות ומסננת אותן באופן אוטומטי. יתרה מכך, מחקרים מראים כי הדור הצרכני החדש, המכנה גם "דור המילניום" או "דור ה-Y" אינו מאמין לפרסומות ולכן אינו…

המשך קריאה
קופירייטינג I כתיבה שיווקית I כתיבת תוכן - החלוץ

כל מה שרצית לדעת על עמודי נחיתה

כיום, בעידן בו כל עסק מבין את הצורך בנוכחות משמעותית במרחב הווירטואלי, עמוד נחיתה הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למשיכת לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט ומנועי החיפוש. מה זה עמוד נחיתה, למה זה כ"כ חיוני וטוב לעסק שלכם ועל מה חשוב לשים דגש ביצירתו? – "החלוץ" מביא לכם את כל התשובות. הפלייר של עידן האינטרנט עמודי…

המשך קריאה

מהי חשיבותו של המבנה הטקסטואלי?

כתיבת תוכן לאינטרנט – מהי חשיבותו של המבנה הטקסטואלי? כותבת: הילה ענתבי עוד ביוון העתיקה, עם התפתחותו של התיאטרון היווני הנודע, למבנה הטקסטואלי של המחזה יוחסה חשיבות רבה. אריסטו נהג לחלק את המבנה הטקסטואלי של הטרגדיה הקלאסית לארבעה יסודות בסיסיים: פרולוג (הרקע הנדרש להבנת העלילה), פארודוס (הנימה הרגשית של המחזה), אפיסודיון (התפתחות העלילה) ואכסודוס (הלקח…

המשך קריאה

למה חשוב לתת ערך מוסף לגולש?

כתיבה לקידום – למה חשוב לתת ערך מוסף לגולש? כיום בעידן האינטרנט, בעלי עסקים רבים עושים שימוש בקידום אתרים ככלי מפתח ליצירת נראות ברשת. קידום אתרים מאפשר להגדיל את החשיפה לעסק, ובכך למשוך עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. כיום, בעידן בו חלים שינויים תכופים באלגוריתם של מנועי החיפוש, יותר ויותר מקדמים ובעלי עסקים מבינים את החשיבות…

המשך קריאה

למה חשוב להקפיד על הגהה?

כתיבת תוכן לאינטרנט – למה חשוב להקפיד על הגהה? כותב: ליעד פרידמן בעולם התחרותי בו אנו חיים, שמו ותדמיתו של העסק חשובים, לעיתים, אף יותר ממרכולתו, כפי שנאמר "טוב שם טוב משמן טוב" (קהלת ז א). הדבר נכון על אחת כמה וכמה בעולם האינטרנטי, בו השפע מסנוור והחלופות בלתי נגמרות. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע…

המשך קריאה

פייסבוק – קצר ולעניין!

אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר לעסקים כיום באינטרנט, הוא פתיחת דף עסקי בפייסבוק. בתחילת דרכו של פייסבוק, לכל אחד מאיתנו היה רק את הדף הפרטי שלו, שהכיל פרופיל, תמונות וחברים. במשך הזמן נוספו עוד אפשרויות, בעיקר לעסקים, וביניהן פתיחת דפי עסק עסקיים. איך יוצרים תוכן מעניין בדף הפייסבוק העסקי? למה ישנה חשיבות לבחירת קופירייטר מקצועי שינהל…

המשך קריאה

איך עושה תרנגול באנגלית?

אנחנו שמחים להציג את השירות החדש שלנו – תוכן איכותי ומקצועי ב – 4 שפות: עברית ​ערבית العربية ​אנגלית  English רוסית русский החלוץ – כל שירותי התוכן המקום אחד: ·         הקמה, ניהול, קידום ושיווק עמודי פייסבוק עסקיים – שישימו אותך על מפת המדיה החברתית ·         כתיבה שיווקית – שתגרום לטלפון שלך לא להפסיק לצלצל ·        …

המשך קריאה

עברית, רוסית, אנגלית וערבית!

התוכן הוא המלך ב…עברית, רוסית, אנגלית וערבית! רוצים להגדיל את קהל היעד שלכם? מעוניינים בכתיבה איכותית בשפות זרות? כן, כן שמעתם נכון! אנחנו, בחלוץ, מספקים תוכן איכותי ומקצועי בעברית, רוסית, אנגלית וערבית! התוכן נכתב ע"י קופירייטרים מנוסים ומותאם לקהל היעד המבוקש, עם דגש על ניואנסים, סלנג נכון ורלוונטיות. מה אתם מקבלים? אתם למעשה נהנים מאפשרות להגדיל…

המשך קריאה

קוקוריקו – עולם התוכן משתנה!

ממים, סרטונים קצרים, תמונות… לאן נעלם כל התוכן? אל דאגה – הוא לא ייעלם בקרוב, הוא פשוט עבר שדרוג. אז איך מתמודדים עם השינוי, ולמה הוא יכול דווקא להוות יתרון? זה כל המסר אנו חיים בעידן של תמונות גדולות וטקסטים קצרים, הן ממלאות את מסך  הטאבלט, מעטרות את האפלקיציות השונות, וגם הסרטונים מחרים מחזיקים אחריהם…

המשך קריאה

מה הקשר בין קופירייטינג למלחמה?

צמד המילים הכי שגור בפי כל ישראלי בשבוע האחרון הוא "צוק איתן" ואנחנו בחלוץ, בהיותנו אנשים המתעסקים עם מילים כל היום, לא יכולנו שלא לתהות איך בחרו את השם למבצע הזה. מעשה ידי אדם אז מסתבר שבעבר הלא רחוק היה אדם (או קבוצת אנשים) שהיו בוחרים את השמות למבצעים. השמות נלקחו מעולם הטבע או התנ"ך…

המשך קריאה
השאירו פרטים, הצטרפו לחלוצים!