עבור האינטרנט אסטרטגיית כתיבה שיווקית היא מתוחכמת ויצירתית יותר מאמצעי הפרסום הישנים, בעלת יעילות מוכחת ובדוקה ואף מכילה תוכן מרתק. עולם העסקים הפרטי והציבורי הולך ומתעדכן ביחד עם האווירה התרבותית הסובבת אותו – והאווירה של ימינו דורשת תוכן. תוכן טוב. עם השימוש הנוכחי באינטרנט, אנשים מאסו בפרסומות 'פופ-אפ', באנרים מרצדים ופרסום אגרסיבי, מיושן, חוזר על עצמו ולא משכנע.

מדוע כתיבה שיווקית היא הכרחית באינטרנט כיום?

כיום יש כל כך הרבה היצע לכל תחום בשוק, שאם לא תשתמשו באמצעים איכותיים למשיכת לקוחות, אמצעים שמכבדים את האינטליגנציה שלהם ומעריכים את יכולתכם לבחור נכונה – לא תפיקו את המקסימום מפרסום העסק שלכם. הלקוחות צמאים לאיכות ומחפשים ברשת תמיד מספר של אפשרויות, ואלו הן חדשות טובות: משחק הניצחון בהצעת התוכן הכי טוב נתון בידיכם.

 

מקדמים את העסק עם כתיבה שיווקית באינטרנט

מה יש לעשות כדי להפוך את דף הבית של העסק משומם למצליח? תוכן, תוכן ועוד תוכן. 

כתיבה שיווקית

כמו כל חנות, בעל מקצוע או מוצר, האתר שלכם זקוק לשיווק על מנת למשוך לקוחות, ושיווק באינטרנט זה לפני הכול תוכן. למזלכם הגעתם למקום הנכון – החלוץ מוביל את המחנה כשזה מגיע לכתיבה השיווקית.

כתיבה שיווקית באינטרנט שמותאמת לעסק היא שם המשחק כשמדובר במכירה או בקידום האתר שלכם ברשת. על מנת לשווק נכון את האתר שלכם, יש צורך ביכולת הערכה נכונה של סוג העסק שלכם, לצד הענף, קהל הלקוחות ועוד. תוכן שיווקי לא מסתכם בכתיבה קולחת ומכירתית, אלא חייב לקחת בחשבון אתכם ואת מה שאתם מציעים. הכתיבה שלנו מושתתת על היכרות איתכם ועם העסק שלכם. כך למשל, עיצוב הקול השיווקי של שני אתרים המוכרים ריהוט בעיצוב אישי יכול להיות שונה בתכלית. אם במקרה אחד מדובר באדם יחיד בעל נגריית בוטיק, ובמקרה השני מדובר בחברה בעלת כמה סניפים, וזו דוגמה שטחית בלבד.

 

לא מספיק סתם תוכן – באינטרנט צריך כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית באינטרנט

לעולם השיווק באינטרנט יש כללים משלו – אנחנו יכולים לעזור לכם לעבור מהספסל אל המגרש

כתיבה שיווקית באינטרנט, מצריכה לא רק יכולת כתיבה. יש לשלב אסטרטגיות הלקוחות מעולם קידום האתרים והרשת, על מנת לגרום לתוכן השיווקי לעבוד באמת. במילים אחרות, תוכן שיווקי מכיל הרבה יותר מ"מילים יפות" וחייבת לקחת בחשבון שינויים, תנודות, ואף "אופנות" שונות מעולם האינטרנט. אנחנו ב"החלוץ", מספקים שירותי תוכן שיווקי יעיל ואיכותי ועובדים לצד אנשי קידום אתרים, מעצבי אתרים, עורכי וידאו ובקיצור – כל מה שנדרש עבור קידום והצלחת האתר שלכם!

כתיבה שיווקית לאתרים ברמה הכי גבוהה

בתחום כל-כך פרוץ – אל תסתכנו עם שחקנים קטנים! בעולם האינטרנט, תוכן הוא מלך, וכדאי לוודא שהמלך לא עירום. כתיבה שיווקית באינטרנט של היום דורשת הבנה מעמיקה בצרכים המיוחדים של הרשת, זה לא הקופירייטינג של פעם, זה כבר תחום למקצוענים.

מה תקבלו במיוחד אצלנו?

1) החלוץ מעמידה לרשותכם רשימה של תכני שיווק איכותיים בהתאמה לאתר ולמטרות שלכם, כגון: עמודי נחיתה, דף "אודות", מיילים שיווקיים, פרופיל מוצר ועוד.
2) החלוץ מאמינים שמכתיבה שיווקית באינטרנט היא רק ההתחלה. אנחנו רוצים לספק לכם הצלחה לטווח הארוך. לכן, נשמח לסייע לכם בכל שאלה או פנייה, צעד צעד, החל מהמחשבה השיווקית בשלב בניית האתר ועד לשמירה על הפופולאריות שלו במנוע החיפוש.
3) החלוץ מקפידה על מקצועיות ואמינות בכל תוכן. לכן, עובדים אצלנו קופירייטרים, כותבים שיווקיים, כותבים מקצועיים ועוד – וכך זאת על מנת שנוכל לתת מענה אישי ויעיל עבור כל לקוח.

אצלנו תוכלו גם למצוא שירותי תרגום אתרים, קופירייטינג וכמובן כתיבת תוכן לאתרים ברמה הכי גבוהה בשוק.

 

רוצים כתיבה שיווקית לאתר שלכם, שישאיר את הגולשים בעמוד עם רצון לקרוא עוד? רוצים לעורר גולשים לסקרנות ולאינטראקציה טובה עם האתר? רוצים לידים איכותיים? פנו לחלוץ כדי לשווק את האתר שלכם בצורה נכונה, עם כתיבה שיווקית שעובדת באינטרנט. 

צרו קשר עם החלוץ ותהיו בידיים טובות:

    אבל רגע, מה הכוונה 'תוכן שיווקי'?

    שאלה מצוינת: התוכן השיווקי הינו כל תוכן שמוגש מתוך מטרה לספק עניין, להכיל מידע, להיות בעל תועלת וערך, ולסחוף אליו את הלקוחות הרלוונטיים ביותר שעתידים להיעזר בשירותים אלו בעתיד. התוכן השיווקי לא בהכרח מכיל את שמה של החברה או העסק שאחראי לו, אבל הוא מכוון את הקוראים לשימוש בשירותים אלה תוך הכרה ואמון בהם. זו כבר לא מכירה בוטה בפרסומות מעיקות שנכפות על הקורא, אלא אמצעי פרסום ושיווק איכותיים ומוערכים, שנכתבו באופן קוהרנטי ומהימן ויוצאים מנקודת הנחה של הערכת הלקוח (ולא, רחמנא ליצלן, רצון "לדחוף לו" את שם העסק שלכם לפנים ולאוזניים). תוכן שיווקי כולל: מאמרי תוכן ברשת, עמודים שונים באתר, ספר אלקטרוני, תוכן ויראלי, ניוזלטרים במייל, ברושורים ועוד.

     

    אז מי צריך כתיבה שיווקית?

    הכתיבה השיווקית כיום הינה הכרח בכל עסק, ולכן היא נמצאת בכל אתר ובכל זירת פרסום. אפילו חברות שמציעות דברים שלכאורה אין מה לכתוב עליהם, מספקות מאמרי תוכן ומידע שפותחים צוהר לעולמם המקצועי בעבור הגולש הסקרן. כל תחום יכול לעניין, אם הוא נכתב כמו שצריך; ולטעמם של רבים, אף חברה לא עושה רושם מקצועי אם אין לה אתר מוסדר ובו מאמרים מעניינים, שנכתבו בצורה שמושכת אליהם את הלקוחות הרלוונטיים, וחלילה לא מרחיקה אותם. קשה "לדפדף הלאה" מעסק אשר מספק תכני מיתוג איכותיים, וקל להעדיף אותו על פני עסק שלא יציע זאת. בדיוק בגלל זה הפכה הכתיבה השיווקית למה שהיא היום, "מלכת הקלפים" של הזירה העסקית והשיווקית, רצויה בכל תחום ומאוד מבוקשת.

    איך לסחוף את הלקוחות המתאימים?

    הכתיבה השיווקית הטובה והאפקטיבית ביותר, היא כזו שנכתבת בשפה ברורה שהותאמה במדויק לקהל היעד. לדוגמה, אתר בעל תכנים משפטיים יעדיף להציע מאמרי תוכן ענייניים ודידקטיים, אבל אתר שמציע מוצרים לצעירים ישתמש בהומור ובסלנג. במכירת מוצר רפואי יש להפגין בקיאות ורהיטות, אך בייחצו"ן אישי יש לפנות לרגש של הקורא. קל לזהות כתיבת תוכן איכותית ומוקפדת; היא תמיד תספק מידע עשיר ותתבצע בכתיבה סוחפת, אשר מוצגת לקורא באופן מסודר ואסתטי, מרתק ונטול שגיאות. לשם כך, כותב התוכן חייב להיות מיומן, חריף, להבין ולממש את רצונות הלקוח ולהצליח לכתוב באופן סוחף גם על נושאים שהוא לא מכיר. אנו מנחים את הכותבים שלנו לכתוב מתוך האמנה עמוקה שהחברה, או העסק שלכם, הם הטובים ביותר בתחומם.

    מה הופך כותב תוכן שיווקי למוכשר?

    כותב תוכן שיווקי

    הסופר וושינגטון אירווינג אמר פעם, "לשון חדה היא המכשיר היחיד שנעשה מושחז יותר ככל שמרבים להשתמש בו". על בסיס עקרון זה אנחנו בוחרים את כותבי התוכן שלנו: מיומנות. שנינות. ניסיון. טוב-טעם. כותבי תוכן מצוינים יודעים להתנסח בצורה רהוטה, סוחפת, חדשנית ומרעננת, כך שכמעט ולא יהיה אפשר "לדלג" על התוכן שהם כתבו ולא להתעמק בו. באמצעות היכולת הזאת, מאמרי התוכן שהם יכתבו יהיו בעלי כוח של כישוף, שכן הם יכללו את כל הטריקים המקצועיים שלא יאפשרו לקורא שלא להידבק לטקסט, וישכנעו אותו. איך בדיוק? למה הכתיבה השיווקית היא אומנות שיכולה להיעשות רק בידי אחדים? הנה כמה מחוקי האצבע הידועים:

    • משחק בחירת המילים – ההבדל הדק אך המשמעותי מאוד בין המונח "מנהל לוגיסטי" ל"מחסנאי", "מעצב שיער ל"ספר" או "פועל תברואה" מול "מנקה".
    • אסתטיקה – דגשים, "בולטים", פסקאות קצרות, כותרות מושכות, עיצוב משכנע. יותר מדי טקסט ירחיק את הקורא בדיוק כמו ספר עמוס, חסר רווחים ומסורבל.
    • הנעה לפעולה – יש לדעת מתי ואיך "להניע" את הקורא לפעולה. המאמר השיווקי הטוב יכיל שפה פתוחה ומזמינה שתגרום לקורא לרכוש את המוצר.

    אלו הם רק חלק מהעקרונות המנחים לכתיבה אצל כותבי התוכן המצוינים. תתפלאו לשמוע, שגם בשוק כותבי התוכן ישנה תחרות; תמיד תסתכלו בתיק העבודות של חברת הכותבים, ושימו לב האם הנציגים שמשוחחים אתכם מתנסחים היטב. ככלל, כדאי לדעת איך לבחור היטב את חברת כותבי התוכן שתעבדו עמה.

    איך תחליטו מי יכתוב בעבורכם?

    כאשר תחפשו את המונח "כתיבה שיווקית" בגוגל, תתקלו בהיצע רב מאוד ובמחירים משתנים. מצד אחד, יהיו חברות שיציעו לכם מאמרים זולים ב-15 שקל, אולם יתכן שהכותבים השיווקיים שלה אינם מנוסים דיו כדי לדרוש סכום גבוה מזה. התוצר ידבר בעד עצמו. שווה להשקיע עוד מעט בכדי להשיג תכנים יפים ויעילים, כך שלא תצטרכו להחליף את כל תכני האתר שלכם כאשר תבינו שהם לא טובים (כפי שלצערנו קורה פעמים רבות). כמו כן, הסתכלו במאמרים שהאתר כותב על עצמו, בדקו מהי האג'נדה המובילה אותו, כיצד הוא מעוצב ומה יש בתיק העבודות של עובדיו מבחינת כמות ואיכות. היזהרו מחובבנים! הכתיבה השיווקית תהיה החזות המשמעותית של האתר שלכם, ואתם לא רוצים לייצג את עצמכם באופן עילג או טרחני.

    היכן אפשר להשתמש בכתיבה שיווקית?

    אמנם דיברנו עד עכשיו במיוחד על מאמרים שיווקיים, אבל למעשה, אפשרויות המיתוג השיווקיות שאתם יכולים להשיג הן רבות מספור, ולכל אחת יתרון אחר. כמובן שתוכלו להסתפק רק בחלק מהן, אבל כדאי שתכירו את כולן, על מנת שתבחרו באיזה אופן אתם מרגישים שהעסק שלכם יתקדם הכי הרבה. וודאי שבשביל לבצע מיתוג מקיף של עסקיכם, תרצו להשתמש באופציות השיווקיות שהכי טובות לכם. אבל איזה כבר יש, אתם שואלים את עצמכם? שמחים ששאלתם! התוכן השיווקי שנבדק והוכח כעובד על כמה שיותר אוכלוסיות, מתחלק לכמה וכמה תחומים, ואת כולם מספקים חברות הכתיבה המקצועיות והוותיקות ביותר:

    • תכנים לאתרי אינטרנט – דאגו לכך שאתר האינטרנט שלכם כתוב באחידות ומתאים למוצר ולקונה: פרופיל חברה, דף הבית, אודות, שאלות ותשובות, עמודי נחיתה ועוד.
    • פרינט – השיגו לעצמכם תכנים שיווקיים מודפסים שיקדמו באופן המיטבי את מטרותיכם האישיות. ניתן להפיק פולדרים, ברושורים, פליירים ועוד.
    • דיוור ישיר – השיגו לעצמכם קהל קוראים בטוח וכל תוכלו לשמר לקוחות קבועים ולהשיג מתעניינים חדשים. כתיבה שיווקית כוללת ניוזלטרים, מיילים שיווקיים וכל אמצעי המייל הוירטואליים.

    איך נשתמש בכתיבה שיווקית למיתוג עצמי ויצירת תדמית?

    כותבי התוכן השיווקי יודעים לעשות בשבילכם גם מצגות ופרזנטציות, ויכולים לכתוב בעבורכם בלוג, עמודי פרופיל אישי ועוד. הפונקציה הזאת חשובה יותר משתיארתם לעצמכם, גם משום שהיא נוחה וחוסכת לכם עבודה רבה, וגם כי כמות הכניסות לאתר שלכם תלויה באופן שבו מיתגתם את עצמכם. מה הכוונה? חשבו על זה: לקוח שמחפש "טיסות לברצלונה", ייכנס לאתר שהוא מכיר, שמע עליו וסומך עליו מתוך ההיצע הרב. בנוסף, הוא יעדיף להיכנס לכותרת "טיסות זולות לברצלונה", על פני היתר. הכתיבה השיווקית הינה משחק עשיר ורווי בסמנטיקה, באופן כזה שאתם אומרים איך אתם רוצים להצטייר בעיני הגולש (יוקרתיים? עדכניים? משתלמים? מטורפים?) ורצונכם יוגשם לחלוטין.

    מהי אסטרטגיה שיווקית נכונה?

    אסטרטגיה שיווקית

    עבודת חשיבה צוותית – מחברים את הפאזל יחד

    הכתיבה השיווקית הנכונה, היא כזאת שתכלול כמה שיותר מילים רלוונטיות כך שהיא "תקפיץ" את האתר שלכם לראש חיפושי התוצאות ברשת אם מדובר בתוכן וירטואלי, או תקבע אתכם בזיכרון הצופים בכם אם מדובר במדריכים או מצגות. בכל שיטת שיווק נבונה – האמצעי האיכותי ביותר למינוף עסקיכם הוא כזה שישתמש במילים המוצלחות והקולעות ביותר מתוך כל שדה סמנטי, יעצב את הלוגו ואת התדמית שלכם כך שתחרטו לאנשים בזיכרון ותהפכו למותג מוביל, וייעשה לאחר חשיבה חדה וממוקדת במה שהעסק שלכם צריך. לשם כך נדרש אדם שמבין בנקודת המבט של הלקוחות, מקשיב לכם ויודע לעבוד באופן ממוקד ולכתוב היטב. כל החברות הגדולות והמצליחות ביותר, מתייחסות לתוכן השיווקי כאל אחד האלמנטים המהותיים.